A holland a második kerékcserét követően közeledett ferraris riválisához, amikor 21 körrel a vége előtt be kellett küldeni a biztonsági autót, miután Yuki Tsunoda karambolozott az 1-es kanyarban. Ez azt jelentette, hogy miután Sainz is kiállt a bokszba, közvetlenül Verstappen mögé került öt körrel frissebb gumikkal, így előnyhöz jutott a véghajrában.
Miután a verseny a 64. körben újraindult, Sainz gyorsan DRS-távolságba került Verstappenhez képest, végig ott volt szorosan mögötte, az utolsó kört mindössze négy tizedmásodperccel kezdte a Red Bull mögött. Verstappen kevesebb mint egy másodperc előnnyel nyerte meg a futamot, ami hatodik győzelmét jelentette a szezonban, és 46 pontra növelte előnyét a pilóták bajnokságában.
A verseny után kiderült, hogy Verstappennek elromlott a rádiója közvetlenül a zöld zászló előtt, ami azt jelentette, hogy a Red Bull bokszfala nem hallotta őt az autóban, bár még mindig kapott utasításokat Gianpiero Lambiase versenymérnöktől.
„Nem működött tovább, úgy döntött, hogy abbahagyja” – mondta Verstappen az FIA-sajtótájékoztatón. „Fogalmam sincs, mikor állt le, de egy ponton GP azt mondta, hogy már nem működik, azt hiszem, a vonal után lehetett. „Korábban biztosan működött, vagy lehet, hogy már akkor sem működött, de nem bánták!”
A Red Bull F1 főnöke, Christian Horner megjegyezte, hogy a rádió „nagyon elhallgatott”, mielőtt a csapat rájött, hogy nem hallja a pilótát. „Csak egyirányú forgalom volt GP-től Maxig, mondta neki a különbséget, de az autóból nem jött válasz. Kiderült, hogy a rádió nem működött, ő biztosan hallott minket, de mi nem hallottuk őt.”
Mielőtt a Red Bull úgy döntött, hogy behozza Verstappent a korai virtuális biztonsági autó miatt, már megnyugtató előnnyel vezetett, így a kétkiállásos stratégiára álltak át. Verstappen elárulta, nem volt biztos abban, hogy elkapta volna Sainzot, aki csak egyszer állt ki, és nyolc másodperces hátrányban volt, mielőtt a biztonsági autó bejött Tsunoda balesete miatt.
„Nem voltam biztos abban, hogy valóban sikerül-e utolérnem a verseny végéig” – mondta Verstappen. „Aztán kijött a biztonsági autó, és ezzel sem voltam túl elégedett, mert tudtam, hogy friss abroncsokon lesz mögöttem, és azt gondoltam, hogy hozzám képest a kicsit nagyobb tempója miatt nehéz lesz védekezni.”
Horner azonban azt mondta: „Minden számadatunk azt mutatta, hogy körülbelül 10 körrel a vége előtt elkapta volna és megelőzte volna őt.” Verstappen hozzátette a Sainz elleni csatáról: „Az utolsó 15-16 körben végig a határon vezettem, és természetesen tudtam, hogy nem hibázhatok. Jó verseny volt. Mindig élvezetesebb egy Forma-1-es autóval nyomni, ahelyett, hogy kímélnénk a gumikat.”