DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 24. vasárnap
F1

Norris: Több kell a Mercedes és az Alfa ellen

Nagyjából ötödik-hatodik erőnek érzi a McLarent a fiatal brit pilóta az F1-es Miami Nagydíjat követően. Andreas Seidl csapatvezető szerint az istállók még mindig ismerkednek az új autókkal.

Mikor már Lando Norris imolai dobogójával úgy tűnt, a McLaren végleg maga mögött hagyhatja a szezon eleji pocsék formáját és akár a középmezőny élére is állhat, a Miami Nagydíj hétvégéjén ismét gyengébb teljesítményt nyújtott az istálló – igaz, abban, hogy pont nélkül távoztak a vadonatúj helyszínről, szerepet játszott a brit pilóta Pierre Gaslyval történt ütközése is.

Mindenesetre Norris elismerte, hogy egyelőre kellene még valami plusz a részükről, hogy konstansan harcba tudjanak szállni a Red Bull és a Ferrari mögötti boly legjobbjainak tűnő Mercedes és az Alfa Romeo ellen – szavait a Motorsport.com idézi:

norris-mercedes-miami-f1-dppi



„Remélhetőleg tovább tudunk fejlődni az autóval. Nehéz pontosan tudni, mit fogunk elérni ezután a hétvége után. A Mercedes mögött vagyunk. Az Alfa Romeo mögött is vagyunk. Viszont szépet harcolunk az Alpine-nal és az AlphaTaurival. Szerintem ilyen egyszerű a helyzet. A Haas is ott van valahol velünk, úgyhogy eléggé szoros az állás.”

„Úgy vélem, ezzel ötödik vagy esetleg a hatodik leggyorsabbak vagyunk. Elég jó a tempónk, csak még valamire szükségünk van, hogy felvegyük a harcot, mondjuk, a Mercedesszel és az előttünk állókkal. Örülni fogunk, ha ezt meg tudjuk tenni” – fogalmazott a pilóta, aki egy konkrét területet is kiemelt, ahol a Mercedes még mindig etalonnak számíthat a mezőnyben.

Mindeközben Andreas Seidl, a McLaren csapatfőnöke arra mutatott rá, hogy a mezőny még mindig ismerkedik a 2022-es autókkal és azok gyengeségeivel, ezért láthatjuk a folyamatosan hullámzó teljesítményeket pályáról pályára:

„Még mindig a szezon korai szakaszában járunk ezekkel az új autókkal. Még mindenki az autója gyengeségein dolgozik, és ha most megnézzük az első versenyeket, akkor egyértelmű, hogy az olyan pályákon, mint Miami vagy Bahrein, jobban szenvedtünk, mint más helyszíneken, mint például Melbourne vagy Imola. Ismerjük ezeket a gyengeségeket, ezért is dolgozunk keményen rajtuk, erre kell koncentrálnunk” – fogalmazott Seidl.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: