Halálos autóbalesetet szenvedett Antonia Terzi az Egyesült Királyságban – adta hírül a minap a Williams Formula-1-es alakulata. A korábbi F1-es aerodinamikai mérnöknő mindössze 50 éves volt.
Terzi Nagy-Brittaniában és Olaszországban végezte aerodinamikai tanulmányait, majd a Ferrari révén került be az F1-es vérkeringésbe, ahol 2001-ig dolgozott Rory Byrne irányítása alatt. Onnan került át a Williamshez, ahol az aerodinamikai részleg vezetője lett, s ahol futamgyőztes autók kerültek ki a keze alól a BMW-vel együttműködés idején.
A leghíresebb koncepciója kétségkívül a 2004-es „rozmárorr”, amellyel egyszerre akarták maximalizálni a leszorítóerőt és minimalizálni a légellenállást, ám olyan nehézkesnek bizonyult beállítani a Williamst, hogy a Magyar Nagydíjtól hagyományosabb orrkialakításra váltott az alakulat.
Terzi ezután elhagyta az F1-et, s a Bentley-nél lett aerodinamikai vezető. Az utóbbi időkben pedig Hollandia legnagyobb műszaki egyetemén vállalt szerepet, az egyik jelenleg is futó projektje a Superbus volt, amely egy teljesen elektromos jármű, amely 23 utast is képes szállítani.