DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. október 6. vasárnap
F1

Új illatokkal támad az F1

Új illata van az F1-nek, mégpedig egy teljes kollekció! A sportág hétfőn egy exluzív online sajtóeseményen mutatta be hosszú időn át tervezgetett új parfümjeit, amelyen jelen volt a formula.hu is.

Az uniszex parfümkollekció – amelyet a Designer Parfums nevű készített el az F1 számára – öt illatból áll: az alkotók szerint ezeket a versenyzés izgalma, a szenvedély, a fejlett technológia, valamint az F1 varázsa inspirálta. 

Az F1 Fragrances Engineered Collection darabjai különleges fantázianeveket kaptak: 

- a Precious Mettle friss, intenzív, fás illat némi fémes beütéssel, amely a rajtrácsra felsorakozó versenyzők bátorságát és vérmérsékletét hivatott megmutatni,

- a Turn 1 egy avantgárd kompozíció, amelyet a hivatalos megfogalmazás szerint „az égő gumi és a sós aszfalt” inspirált, s amely „tiszteletet ébreszt az első kanyarban nyújtott teljesítménnyel és elkötelezettséggel kapcsolatban”,

- az Overtake 320 egy fahéjas, bergamottos keverék, amely a háromszázhússzal megejtett előzéseket hivatott illatként megjeleníteni,

- a ’Neeeum White egy újabb fűszeres illat, amely a fekete bors forróságának és a boróka hűvösségének szembeállításával igyekszik megmutatni azt, hogy az F1 hősei nem ismernek félelmet,

- a Carbon Reign pedig egy vibráló, energikus illat, amelyben a pezsgő, a száraz borostyán és a fák illata keveredik egymással.

F1 Fragrance - Engineered Collection 3
A technológiát a parfümök csomagolása hivatott megjeleníteni: a fémes hatású üvegcséket az F1-es versenyautók aerodinamikája inspirálta, amihez egy specális, újrahasznosítható keret tartozik. Ezt digitális fényszintézist használva 3D nyomtatással készítenek el közel 4 óra alatt. Az üvegcse és a keret egy elismert formatervező, Ross Lovegrove munkája, aki az online sajtóértekezleten elárulta: több változatot is készített, mire eljutott a végleges formátumig.



Az új kollekció a tavalyi Abu Dhabi Nagydíjon bemutatott F1 Collector’s Edition parfümkollekciót követi és jól szemlélteti, hogy a sportág tulajdonosa, a Liberty Media mindent megtesz annak érdekében, hogy az F1 a jövőben ne csupán egy sportmárka legyen, hanem teljes értékű lifestyle branddé fejlesszék azt. „Egyedülálló és merész illatkollekciónk megtestesíti a sportot és úgy lett megalkotva, hogy egyedülálló F1-es utazásra vigye a rajongókat” – fogalmazott Ellie Norman, az F1 marketingért és kommunikációért felelős igazgatója.

A 75 milliliteres kiszerelésű parfümök a különleges kerettel meglehetősen borsos, 225 eurós áron elérhetőek a mai naptól az f1fragrances.com weboldalon. Az illatokat egyelőre Európába és az Egyesült Királyságba szállítják, később azonban a világ más országaiban is elérhetővé válik a megrendelés. Mint az illetékesek hangsúlyozták: ez a kollekció az első lépés az F1 és a Designer Parfums között, a felek 2021 márciusára, az új versenyévad kezdetére újabb felhozatallal rukkolnak majd elő.

 

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: