A tíz csapat közös londoni bemutatóját követően az Aston Martin megtartotta saját prezentációját is – igaz, csak digitálisan. A csapat idei versenygépe, az AMR25 a tavalyi AMR24 evolúciója, a változtatások célja a vezethetőség javítása és a versenyzői magabiztosság növelése.
Az autó aerodinamikai felületén jelentős változtatások történtek az AMR24-hez képest, a legnagyobb módosítások az első és hátsó szárnyakon, az oldalsó hűtőnyílásokon, a motorburkolaton és az alsó lemezen történtek.
A csapatot idén már a szintén az istállónál maradó Mike Krack helyére szerződtetett, Mercedestől érkező Andy Cowell vezeti, akinek tapasztalatát a silverstone-i AMRTC-ben, azaz a csapat technológiai központjában is hasznosítani tudják.
„Izgatottan várom, hogy elkezdődjön a szezon, és hogy az AMR25 holnap pályára gördüljön Bahreinben” – idézi Cowellt a csapat sajtóközleménye. „Ez tetőzi be azt a hatalmas és eltökélt kemény munkát, ami az AMR Technológiai Központban végbement. Mindannyiunkat az Aston Martin DNS-e inspirál, és rendíthetetlenül törekszünk a kitűnőségre mind a pályán, mind azon kívül.”
„Az idei autó tervezésekor figyelembe vettük az előző szezon tanulságait és visszajelzéseit. A célunk az volt, hogy egy jobban vezethető autót alkossunk Lance és Fernando számára, és keményen dolgoztunk azon, hogy kezesebbé tegyük a versenygépet” – mondta Cowell, majd kiemelte, hogy az Aston Martin reális célokkal készül 2025-re – igaz, azt nem nevezte meg, pontosan milyen célok ezek:
„Arra számítunk, hogy az ausztráliai versenytől kezdve szoros és versenyképes lesz a mezőny, így tudjuk, hogy nem lesz könnyű. Céljaink reálisak, és arra összpontosítunk, hogyan tudunk folyamatosan fejlődni minden területen, különösen mivel a többi csapattal egyetemben egy fontos szabályváltoztatás előtt állunk 2026-ban.”