Többszörös világbajnok pilóták dolgoztak a Benetton (később Renault) istállónál Flavio Briatore keze alatt. Közös sikereket ért el például Nelson Piquet-vel, a háromszoros bajnok brazil 1990-ben még egy utolsó nagy dobást produkált az akkor még csak középcsapatnak számító Benettonnal és az egyéni tabella harmadik helyén végzett Ayrton Senna és Alain Prost mögött.
Michael Schumachert már a kezdet kezdetén kiszúrta és a felemásan sikerült belgiumi debütálás után minden követ megmozgatott, hogy a következő nagydíjon már az ő csapatát erősítse a fiatal német. Ez végül sikerült is, Monzában már sárgában láthattuk Schumachert, aki egészen 1995 végéig hű is maradt az istállóhoz, utolsó két szezonjában világbajnoki címet szerezve.
2005 és 2006 is Briatore és a Renault győzelmeiről szólt, Fernando Alonso vezérletével. A valójában 2008-as, de csak közel egy évvel később kirobbant szingapúri "Crashgate" botrány után azonban egy csapásra vége lett a csapatfőnök karrierjének és bár azóta több gárda is hívta, már nem érzi a motivációt, hogy vissza kellene térnie.
„Nem akarok visszatérni a Formula-1-be, mert elegendő motivációt csak egyszer érezhet az ember egy ekkora projekthez. Ez egy olyan vonat, ami csak egyszer érkezik az életben, úgyhogy ha felszálltunk rá, a lehető legtöbbet kell kihozni belőle” – nyilatkozta Flavio Briatore az Autosprint című lapnak.
„Abban az időszakban, amikor a Formula-1-ben voltam, még aludni is a gyárban aludtam. Az irodám mellett volt egy hálószobám, pont azért, hogy a lehető legkevesebb időt pazaroljuk el abból, amit munkával tölthetünk.”
„Hogy visszajönnék-e az elhíresült balhé után? Nem, köszönöm. Az elmúlt években a Renault ajánlatát is kétszer visszautasítottam, de két másik jelenlegi csapatnak is nemet mondtam, amikor felajánlották, hogy szegődjek hozzájuk” – ismerte el Briatore.