Komoly technikai szabályváltozások lépnek életbe idén a Formula-1-ben: többek között szélesebb gumik és alacsonyabb hátsó szárnyak jellemzik majd az autókat, amelytől mind azt várják a szakértők, hogy gyorsabbak és nehezebben vezethetők lesznek a gépek. A mezőny először február végén próbálhatja ki élesben is az új F1-es autókat, ám Kevin Magnussen már előre örül neki, mennyire passzolni fognak a stílusához:
„Versenyző vagyok, így ha valami problémám van, az legtöbbször abból adódik, mert túlságosan keményen vezetek” – nyilatkozta a 2017-ben már a Haas F1 Team színeit erősíti pilóta a Motorsport.com szakoldalnak. „Én különösen hajlamos vagyok erre. Ezek az új autók remélhetőleg jobban passzolnak majd ehhez a stílushoz, mintha kevesebb lenne a leszorítóerő lenne. Szóval már nagyon várom, jó móka lesz. Ha igaznak bizonyulnak a várakozások, akkor akár a leggyorsabb Formula-1-es autók lehetnek valaha – ez izgalmasnak ígérkezik.”
Magnussen tisztában van vele, hogy az új autókat fizikai szempontból is megterhelőbb lesz vezetni, így az egész téli időszakot arra használta, hogy a lehető legjobban felkészüljön erre a kihívásra: elmondása szerint nem tudni pontosan, mekkora lesz ezen a téren a változás, így jobb minél többet edzeni. Végezetül arról is beszélt, miért örül neki, hogy a Haasnál egy többéves rutinnal rendelkező pilóta lesz a társa Romain Grosjean személyében, ellentétben a tavalyi évvel, amikor Jolyon Palmer újoncként versenyzett a Renault-nál a dán oldalán:
„Jobban örülök, ha tapasztalt csapattársam van. Ez jó a csapatnak, és jó számomra is versenyzőként, ha olyasvalaki van mellettem, akitől tanulhatok” – magyarázta a NASCAR-ral is szemező Magnussen, bár azért brit ex-társát is igyekezett védeni: „Ez persze Jolyonra is igaz volt tavaly, de biztos vagyok benne, hogy Romaintól még többet fogok tanulni, mert rendkívül gyors versenyzőről van szó. Jolyon is gyors, de Romain emellett még tapasztalt is.”