Sergio Marchionne, a Ferrari elnöke arról beszélt, hogy az aerodinamika terén vannak komoly lemaradásban, ez okozta 2016-os hátrányukat - az év végére már egyértelműen csak harmadik erőként szerepeltek a kezdeti vb-remények után. A hírek szerint ezen a téren drasztikus változások következhetnek Maranellóban - talán erre utalt Marchionne is azzal, hogy mindent megtesznek a felzárkózás érdekében.
Az év korábbi szakaszában tanácsadóként ismét alkalmazta az istálló Rory Byrne-t, aki a Schumacher-éra egyik csendes alapköve volt az autó tervezésénél - a 72 éves legenda azóta azonban minden bizonnyal komolyabb szerepet tölt be, ott volt az Autosport díjátadóján is is Jock Clear mellett. A Motorsport úgy tudja, hogy fontos feladatokat kapott a jövő évi autó tervezésénél és az ő vezérletével a Scuderia ismét a szabályok határait fogja feszegetni - éppen ez volt velük a legnagyobb probléma, az igazán kreatív, "határeset" megoldásokkal mindig a Red Bull és a Mercedes állt elő.
Nemrég Maurizio Arrivabene is arról beszélt, hogy technikai fronton komoly változásokon estek át és a James Allison távozása után vezetőnek kinevezett Mattia Binotto irányításával komoly munkát végeznek - az új szabályok egyelőre elég nagy teret biztosítanak, hiszen még senkinek sincs érdemi tapasztalata.