DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 24. vasárnap
F1

Hatalmas pénzekkel érkezik az F1-be a Heineken

A Formula-1 karnyújtásnyira került attól, hogy egy újabb világmárkát tudhasson szponzorai sorában, a holland sörgyártó vállalat ráadásul még egy csapattal is szeretne partnerségre lépni.

Az Autosport egy korábbi értesülését megerősítve elsőként számolt be arról, hogy a Heineken közel jár a szerződés megkötéséhez a FOM-mal, ami egy 150 millió dollár összértékű, öt éves szponzori támogatásról szólna. A hírek szerint a világhírű sörmárka már az idei Kanadai Nagydíjtól kezdve megjelenne a versenypályákon elhelyezett hirdetőtáblákon, nem elvéve a helyet a már meglévő támogatóktól, mint a Rolex és a Pirelli.

Dppi_00116004_545



A Heineken szokatlan módon a pálya menti hirdetéseket egy csapattal kötött megállapodással szeretné ötvözni, és ennek jegyében több istállóhoz is eljuttatták megkeresésüket, majd pedig kielemzik, hogy melyikük ajánlata lenne a legmegfelelőbb számukra. Hamarosan tehát akár egy élcsapat is magán viselheti majd a logójukat, és a holland illetőségű vállalatnak talán még kapóra is jön, hogy hazai versenyzőjük, Max Verstappen éppen az egyik előkelő istálló, a Red Bull pilótájává vált.

A szponzorok számára komoly értékkel és fontossággal bír, ha nem csak a pályán, hanem a színfalak mögött, így a paddockban és a garázsok környékén is megjelenik a logójuk, az Autosport szerint ez motiválja a Heinekent erre a kettős szerepvállalásra, ami mindenki szerint csakis pozitív fejlemény a sport számára.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: