A Red Bull mindkét autójával utoljára a 2014-es Szingapúri Nagydíjon végzett a dobogón (szintén a második-harmadik pozícióban), idén viszont 10 versenyt kellett várni, amíg a szebb napokat is megélt alakulat egyáltalán elérje a pódium valamelyik fokát. Ám a hurráoptimizmus nem a Red Bull sajátja, így azt is tudják, hogy a magyarországi remeklés a körülmények szerencsés összejátszásának volt köszönhető, ráadásul a kacsakaringós Hungaroring is jobban feküdt az RB11-esnek, mint a gyorsabb pályák. Christian Horner szerint ezért a soron következő belga és olasz futamokon kevés az esély arra, hogy az élen hrcoljanak, ám a korona gyémántja, Szingapúr ismét helyzetbe hozhatja őket.
„Most egy kicsit még a pillanatnak élünk, aztán Spára, és különösen Monzára szeretnénk koncentrálni” – idézte Christian Hornert az Autosport. „Ezek a pályák sokkal több kihívást tartogatnak nekünk, mint a magyar, így talán Szingapúr lehet a következő esélyünk arra, hogy ismét ragyogjunk. Továbbra is folytatjuk a fejlesztéseket, és nem lehet tudni, Spában akár eshet is. Amikor másoknak nem jönnek össze a dolgok, neked ott kell lenned, és ki kell használnod a helyzetet.”
A Renault-t érintő problémák ellenére Horner ürül neki, hogy az aerodinamika terén végrehajtott változások beváltak, és csapata magabiztosabban vághat neki az évad második felének. „Az aerón dolgozó srácok néhány fejlesztést hoztak az autó elejére, és mechanikai téren is sikerült előrelépnünk. A télen léetbe lépett szabályváltozások különösen az autó elején érintett minket hátrányosan, de fel tudtunk javulni a problémákból, és az utóbbi két-három verseny elég jól sikerült, ami a karosszériát illeti.”