Ahogyan azt nemrég megírtuk, a találkozó résztvevői tervbe vették az ügyfélautók kérdését, ám az erőforrásokat illetően úgy határoztak, hogy a folytonosság jegyében (és nem alávágva a dollárszázmilliókat költő gyártóknak) nem lesz változás a motorformula terén - az Ecclestone által javasolt rendszert, miszerint két különféle motortípus lenne használható, egyhangúan visszautasították a résztvevők.
A futamközi tankolást 2009 végén tiltották be költségcsökkentés címén, ám hét év elteltével ismét visszatérhet, mégpedig egy újabb izgalmi faktorként számítanak rá a döntéshozók. Szintén a nézőkért és a látványért vezetnének majd be szélesebb abroncsokat, és az F1-es autók csendje miatt panaszkodók is meghallgatásra találtak: emelni fogják a motorok megengedett fordulatszámát, ezzel növelve a hanghatást.
Ezek a változások még az F1 Bizottság jóváhagyására várnak, majd pedig a Motorsport Világtanácsnak is el kell azt fogadnia júliusi ülésén. A találkozón szóba került még a hétvégék menetrendjének átalakítása, különféle aerodinamikai módosítások, melyektől körönkénti 5-7 másodperces köridő-javulást várnak, és azt is el szeretnék érni, hogy a futamok rajtjainál egyedül a pilótán múljon az autó elindítása.