A Sauber istálló – annak ellenére, hogy Giedo van der Garde kis híján kiperelte őket a paddockból – szenzációsan kezdte az idényt Melbourne-ben, ahol Felipe Nasr bemutatkozó versenyén ötödik lett, és Marcus Ericsson is nyolcadikként ért célba. A Kínai Nagydíjon újabb kettős pontszerzést ünnepeltek, és több alkalommal sikerült a Q3-ba is bejutniuk. Az utolsó két futamon azonban már szürkébb teljesítményt nyújtottak a legjobb 10-en kívül, ráadásul a Spanyol Nagydíjra, ahova a legtöbb csapat komoly fejlesztési csomagot hozott, ők változatlan autóval érkeztek.
„Úgy gondolom, én a legjobbat teljesítem azzal, ami rendelkezésemre áll. Azt hiszem, jól kihasználtam az első versenyeket, és a lehető legtöbb pontot szereztem, amikor megkaptam a lehetőséget” – kezdte Nasr, aki aztán bevallotta, a csapat, amely előrelépését jelentős mértékben az új Ferrari motornak köszönhette, kezd alulmaradni a fejlesztési versenyben. „Ugyanazt az autót vezetem, amellyel elkezdtem az évet Ausztráliában. Semmi sem változott, csak az apróbb részletek.”
Hozzátette, a C34 „a szezon közepén” kap újításokat. A brazil UOL Esporte információi szerint a fejlesztési csomag legkorábban a Belga Nagydíjon, azaz még hat verseny múlva fog megérkezni. A télen még túlélésért küzdő, 2014-ben egyetlen pontot sem szerző alakulat továbbra is a bajnokság 5. helyén áll 19 pontjával, de a fejlesztési munkákkal jól álló Lotus és Toro Rosso már ott lohol a nyakukban.