A tesztre szállított gumiszettek: 284
ebből szuperlágy: 5
lágy: 37
közepes: 120
kemény: 57
intermediate: 40
teljes esőgumi: 25
Felhasznált szettek: 155
ebből szuperlágy: 0
lágy: 21
közepes: 83
kemény: 29
intermediate: 16
teljes esőgumi: 6
Emellett a Pirelli 16 szett „kemény téligumit” is elvitt Jerezre, amelyet kizárólag tesztelési célzattal gyártanak, a hűvös februári spanyol időjáráshoz igazítva. A három teszt során minden csapat két garnitúrát használhat el belőle.
A legjobb idők gumikeverék alapján
|
Versenyző |
Csapat |
Körök |
Köridő |
Keverék |
1. nap |
Sebastian Vettel |
Ferrari |
60 kör |
1:22.620 |
közepes |
2. nap |
Sebastian Vettel |
Ferrari |
89 kör |
1:20.984 |
közepes |
3. nap |
Felipe Nasr |
Sauber |
109 kör |
1:21.545 |
lágy |
4. nap |
Kimi Raikkönen |
Ferrari |
106 kör |
1:20.841 |
lágy |
Leghosszabb etapok keverékenként:
Keverék |
Versenyző |
Csapat |
Etap |
Nap |
szuperlágy |
- |
- |
- |
- |
lágy |
Pastor Maldonado |
Lotus |
19 kör |
3. nap |
közepes |
Nico Rosberg |
Mercedes |
29 kör |
1. nap |
téli |
Nico Rosberg |
Mercedes |
34 kör |
1. nap |
kemény |
Nico Rosberg |
Mercedes |
42 kör |
1. nap |
intermediate |
Nico Rosberg |
Mercedes |
25 kör |
3. nap |
teljes eső |
Felipe Nasr |
Sauber |
4 kör |
2. nap |
A négy nap során összesen 2294 kört futottak meg, ehhez képest tavaly 1470-et, pedig akkor tíz csapat körözött a pályán nyolc helyett. Az akkori leggyorsabb, Kevin Magnussen 1:23.276-os időeredményig jutott, az autók egy év alatt kettő és fél másodpercet fejlődtek.
A Pirelli egy infografikával is szemléltette a fent felsorolt számokat: