Bár idényzáró pozícióját elveszítette Abu Dhabival szemben, valószínűleg azért, hogy ott rendezhessék az F1 történetének első duplapontos versenyét, Interlagos továbbra is a versenynaptárban maradt, de nem akármilyen áron: 65 millió dollárt, azaz közel 16 milliárd forintot költöttek a pálya felújítására, hiszen ez volt annak feltétele, hogy a nézők egyik kedvencének számító pálya megtarthassa versenyét.
Az összegről Sao Paulo polgármestere, Fernando Haddad beszélt, aki a helyszínen tekintette meg a fejlesztések első körét. A legfontosabb ezek közül a pálya teljes újraaszfaltozása volt, ezt követi majd jövőre az bokszépület és paddock. Haddad a spanyol EFE hírügynökségnek elmondta, hogy a szövetségi kormányzat is támogatta a munkálatokat:
„Ha nem így történt volna, nagyon komoly lett volna a veszélye annak, hogy a versenyt elveszítjük egy másik várossal szemben” – mondta a politikus, aki a Globónak pedig így nyilatkozott: „Ez a legnagyobb reform 1990 óta, mivel azt kockáztattuk, hogy az F1 átkerül egy másik latin-amerikai városba, például Buenos Airesbe.”
„Kényes helyzetben voltunk, mivel a versenyzők és a csapatok szeretik a pályát, technológiai szempontból viszont le voltunk maradva” – idézte Haddadot egy harmadik médium, a Totalrace.