Több mint tíz külső elem cserélhető gyorsan és könnyedén más színű vagy kidolgozású alkatrészekre, akár több évnyi használat után is.
Az új AYGO formai és műszaki megoldásait kifejezetten az örömteli használatot figyelembe véve fejlesztettük ki, az ikonikus, X alakú orrkialakítástól a testre szabási lehetőségek széles választékáig. A modellkínálat három felszereltségi szintből és három egyedi kiadásból áll, amelyeket évente frissítünk.
A Toyota most ennek szellemében bemutatja az új AYGO x-cite modellt, a kínálat eddigi legextrovertáltabb tagját, amely még látványosabbá teszi a modellcsaládot. Az új x-cite kiadás friss Yellow Fizz külső megjelenéséhez társulva zongoralakk betétek díszítik az X alakú orrkialakítást, valamint a hátsó lökhárítót; míg az első kerékív és a külső visszapillantó tükrök Bold Black kidolgozást kaptak.
A 15 colos, duplaküllős könnyűfém keréktárcsák fényes fekete kivitelűek; a kerékagyat Bold Black fényezésű betét díszíti. Az új x-cite kiadás kizárólag kétszínű (bi-tone) kivitelben érhető el: a fekete tetőlemez még jellegzetesebbé és dinamikusabbá teszi a modell megjelenését.
Az utastérben a kívül megismert dizájntematikát követve Yellow Fizz kivitelűek az ülések oldaltámaszai, a légbeömlő nyílások díszítőbetétei, a sebességváltó gombja és a padlószőnyegek. A műszerfalat, a középkonzolt és a sebességváltó kar szoknyagyűrűjét Bold Black betétek díszítik, a belső ajtókilincsek krómozottak.
Az x-cite kiadás alapfelszerelésként kínálja a 7 colos, színes képernyővel szerelt x-touch multimédiás rendszert, amely a legmodernebb fedélzeti szórakoztató technológiák felhasználóbarát kombinációját nyújtja. Az integrált tolatókamera rendszer szűk helyen történő parkolás vagy manőverezés közben nyújt segítséget. A rendszer automatikusan aktiválódik, amint a vezető hátramenetbe kapcsolja a sebességváltót. Ekkor a 7 colos x-touch monitoron megjelenik az autó mögötti terület képe.
Az AYGO háromhengeres, egyliteres VVT-i benzinmotorja teljesíti az Euro 6 károsanyag-kibocsátási norma előírásait. Az erőforrás kategóriaelső üzemanyag-fogyasztást (3,8 l/100km) és CO2-kibocsátást (88 g/km) kínál; kézi kapcsolású vagy ‘x-shift’ automatizált kézi sebességváltó egyaránt társítható.
Az új AYGO x-cite 2016 júniusától rendelhető az európai piacokon.