Az olasz sportkocsigyár vezetői – Stephan Winkelmann és Maurizio Reggiani - megerősítették, hogy a márka első szabadidő-autója az eddig használt V10-es és V12-es motorok helyett 4 literes, V8-as biturbó erőforrást kap, mely jóval gazdaságosabb, illetve a károsanyag-kibocsátás szempontjából is kedvezőbb értékekkel bír a szívómotoros társainál.
S ha már SUV, akkor a Lamborhini nem aprózza el, az Urus néven futó újdonság karosszériája közel öt méter hosszú és két méter széles, vagyis körülbelül, mint egy S-osztály. A biturbó V8-as ugyanakkor elegendőt teljesítményt és kellően dinamikus menettulajdonságokat szolgáltat ahhoz, hogy akár a sportkocsikkal is felvegye a versenyt. Mert a terv az, hogy a Lamborghini készítse a világ leggyorsabb SUV-ját, letaszítva trónjáról a Bentley Bentaygát. Az Urus várhatóan 2018-ban kerólhet a kereskedésekbe, induló árát mintegy 80.000.000 forintra becsülik.