DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 24. vasárnap

Whiting

Várjunk káoszt a bakui 8-as kanyarban?

Közeleg az első azerbajdzsáni F1-es nagydíj: az utcai pálya legkritikusabb pontjának a szűk 8-as kanyar tűnik a városfal mellett, ahol a műszaki mentés problémákba ütközhet.

részletek

Whiting: Baku elkápráztatja majd a nézőket

Charlie Whiting, az F1 versenyigazgatója biztos benne, hogy a következő látogatása alkalmával, mely június elejére esik, már kész lesz Azerbajdzsánban az új bakui pálya.

részletek

„A lassabb kijutás nem ár a fejvédelemért”

Charlie Whiting szerint a legfontosabb az F1-ben, hogy megfelelő módon védjék a pilóták fejét, és ezért még az sem túl nagy ár, ha esetleg néhány másodperccel lassabban tudnak kiszállni az autóból.

részletek

FIA: Az F1 csak látszólag legyen veszélyes

Charlie Whiting szerint Lewis Hamiltonnak nincs igaza abban, hogy a megnövelt fejvédelem bevezetésével a rajongók már kevésbé éreznék veszélyesnek az F1-et és így kiábrándulnának a sportból.

részletek

Megvan, meddig kell dönteni a fejvédőről

Charlie Whiting az F1-es Orosz Nagydíj helyszínén elárulta: a csapatokkal megegyeztek egy végső határidőben, amíg el kell dönteniük, hogy a Mercedes vagy a Red Bull megoldását vezetik-e be jövőre.

részletek

Mégsem a halót vezetik be 2017-től?

Az F1 versenyigazgatója, Charlie Whiting nagyon pozitívan beszélt a Red Bull fejvédelméről, amely a héten komoly teszteken esik át. Lehetséges, hogy inkább ez kerül fel az autókra a halo helyett.

részletek

Az FIA véleménynyilvánításra kéri a pilótákat

Az FIA elnöke és F1-es versenyigazgatója is úgy látja, a pilóták előtt mindig adott a lehetőség, hogy hangot adjanak véleményüknek, sőt, kérik őket arra, hogy a jövőben tegyék is ezt.

részletek

Az FIA vizsgálódik a Ferrari ellen

Az FIA (Nemzetközi Automobil Szövetség) vizsgálatot indított annak érdekében, hogy kiderítsék, megszegte-e a Ferrari F1-es csapata a pilóták felé közvetített üzenetekre vonatkozó szigorított szabályt.

részletek

FIA: Ne féljünk, lesznek előzések 2017-ben

A közelmúltban több pilóta is aggodalmát fejezte ki a jövő évre tervezett szabályok hatékonysága miatt, de Charlie Whiting szerint felesleges ezen idegeskedni, hiszen a döntéshozók tudják, hogy mit csinálnak.

részletek

A héten véglegesíthetik a Pirelli szerződését

Napokon belül aláírhatja az új F1-es szerződését a Pirelli és az FIA – a késés oka, hogy a gumigyártó feltételeket szabott annak értekében, hogy megfelelő munkát tudjanak végezni 2017-től.

részletek

FIA: Nincs biztonsági kockázata a rádiós szabálynak

Charlie Whiting, az FIA versenyigazgatója cáfolja, hogy a szezon előtt megszigorított rádiós szabály biztonsági kockázatokat hordozna magában, hiszen a csapatok másképp is tudják tájékoztatni az F1-es pilótákat.

részletek

Hamilton: El tudom olvasni, hogy mi történt

Lewis Hamilton szerint nem lényeges, hogy ott volt-e a megbeszélésen Barcelonában, mert úgyis Sebastian Vettel szokott beszélni és ilyenkor egyébként sem valósul meg semmi.

részletek