Whiting
Whiting zárt elbeszélgetésre hívta Vetteléket
Mielőtt a péntek esti versenyzői eligazításon az F1-es pilótákkal részletesen tárgyalnának arról, hogy mit szabad tenni védekezés közben és mit nem, a versenyigazgató privátban is beszélni akar a ferrarisokkal.
részletekA gumik hibásak az esős versenyek haláláért?
Egy ideje megszokhattuk, hogy szakadó esőben, vagy pályán álló víz esetén nem láthatunk száguldani F1-es autókat - bár a biztonsági autós rajtot eltörölték, kérdés, miért gyártanak esőgumikat?
részletekKivitelezhetetlen lehet a „láthatatlan halo”
Az F1-es Német Nagydíj előtt felmerült egy olyan fejvédelmi eszköz ötlete is, amely csak veszély esetén lépne működésbe - de Charlie Whiting szerint az ötlet egyáltalán nem gyakorlatias, sőt, kivitelezhetetlen.
részletekAz FIA nem tartja be a megváltozott szabályt?
Hiába ért véget eredményesen csütörtökön a Stratégiai Csoport gyűlése, félő, hogy megint tragikomédiába fog fulladni az egyik új szabályértelmezés. Az élcsapatok panaszkodnak, amiért az FIA semmibe veszi az új megállapodást.
részletekEllentétek a pályaelhagyást illetően
Noha az F1-es Stratégiai Csoport leszavazta, hogy az FIA büntesse a pálya kiszélesítését, a szövetség versenyigazgatója inkább megtartaná a népszerűtlen szabályt.
részletekRádiózás: Még keményebb büntetések
Rosberg Silverstone-ban olcsón megúszta 10 másodperces büntetésével. Amellett, hogy bokszkiállásra kötelezik a műszaki információt átadókat, ennek elmulasztásáért is szigorúbb szankció jár majd.
részletekVáltoztat az FIA - mi lesz a Mercedesszel?
Az FIA megunta a guminyomással való trükközést és az extrém magas megadott értékeken felül új eljárást vezet be a mérésre - már a mai szabadedzéseken is ezt alkalmazzák.
részletekEgy rajongó intheti le az Osztrák Nagydíjat
Ilyenre sem volt még példa az F1 történetében: vasárnap nem a versenyirányítás egyik illetékese, még csak nem is egy híresség lengetheti meg a kockás zászlót, hanem egy szerencsés szurkoló.
részletekBuszok tehették tönkre a bakui kerékvetőket
Az F1 második szabadedzése előtt kapkodós javítási munkálatok kezdődtek a bakui versenypályán, miután fény derült arra, hogy az első gyakorlás során egyes kerékvetők vágásokat ejtettek az autók bal hátsó gumijain.
részletekA közeljövőben nem változik a guminyomás-mérés
Foglalkoznak a kérdéssel, gyűjtenek adatokat, de mostanában biztosan nem lesz változás az ügyben - mondta el Charlie Whiting az F1-es abroncsok nyomásával kapcsolatban.
részletekMennyi az esély egy éjszakai futamra Bakuban?
Azerbajdzsán fővárosa hamarosan rendezi első F1-es versenyét, de felmerült egy esetleges villanyfényes futam ötlete is a Kaszpi-tenger partján.
részletekŐrület: Újabb fordulat fólia-ügyben!
Egyáltalán nem lehet, csak a bokszban lehet, csak kétszer lehet... Volt már minden, most itt az újabb szabályozás az F1-ben a sisakfóliákra – ahogy Horatius mondta: hegyek vajúdtak, egérke született.
részletek