Pirelli
Pályacsúcsok dőlhetnek meg 2015 során
Legalábbis erről van meggyőződve a gumiszállító Pirelli, amely 2014-re még csak az új F1-es szabályrendszer tanulóéveként tekintett, és nagy ugrást vár az Ausztrál Nagydíjtól fogva.
részletekA Pirelli drámai javulást vár jövőre
Az olasz gumigyártó sportigazgatója, Paul Hembery szerint a 2015-ös szezonban drámai javulás várható a köridők terén, mégis azt szeretnék, hogy a csapatok változatos stratégiákat alkalmazzanak a versenyek során.
részletekA Pirelli elégedett a 2015-ös gumikkal
A csapatok 10-10 szett 2015-ös keveréket kaptak az Abu Dhabiban tartott két napos tesztre, és a gyártónál elégedettek azzal, amit Yas Marinán tapasztaltak a versenyzők felől.
részletekNormális esőgumitesztet akarnak a csapatok
Jules Bianchi sajnálatos suzukai balesete óta előtérbe került az esőgumik szerepe és teljesítményük javításának fontossága az F1-ben. A témát a versenyzők érdekegyesületének elnöke, Sebastian Vettel vetette fel még az Orosz Nagydíj helyszínén, majd Brazíliában a sportszabályzatokon dolgozó csoport is megvitatta a kérdést, melyben Abu Dhabiban újabb egyeztetésekre kerülhet sor.
részletekHelyes volt a gumiválasztás Interlagosban? - A Pirelli szerint nekik volt igazuk
Nem csak a hétvége során, még a futamot követő napokban is vitát generál a Pirelli brazíliai gumiválasztása, amit a versenyzők nyomására módosítottak. Az F1-es mezőny végül rekordtempót diktált Interlagosban, ám mindezt nagyobb veszélyek árán.
részletekHárom vagy két kiállás várható vasárnap?
A Pirelli szerint a három kiállás gyorsabb, a kettő viszont népszerűbb lesz az F1-es Brazil Nagydíjon. Az olasz gumigyártó cég büszke arra, hogy tegnap Interlagosban új hivatalos pályacsúcs született.
részletekFokozott veszélyekkel járhat a hétvégi eső
Bár az F1-es Brazil Nagydíj pénteki edzései után sokan a száraz pályán látott gumikopástól tartanak leginkább, a Pirelli szerint a pilótáknak több félnivalójuk van az esőtől.
részletekPirelli: a szezon egyik legváltozatosabb pályája jön
Az olasz gumigyártó egy kiállásra és könnyű versenyre számít a hétvégi USA Nagydíjon, noha az austini F1-es pályát az egyik legváltozatosabbnak tartják a szezonban.
részletekA Force India szerint a csapatoknak maguknak kellene gumikeveréket választani
A Pirelli Brazil Nagydíjra szállított keverékeit övező mizéria hatására a Force India feltette a kérdést: miért nem az F1 csapatai választják ki maguknak, melyik két abroncstípust akarják az adott versenyen használni?
részletekHallgattak a pilótákra, változtat a Pirelli
A pilóták javaslatának megfelelően az F1 hivatalos gumiszállítója megváltoztatta a brazil futamon bevetni kívánt keverékeket, melyek használata Felipe Massa szerint biztonsági kockázattal járt volna.
részletekMiért esőgumi, ha úgyis bejön a Safety Car?
A Pirelli motorsport-igazgatója szerint kulcsfontosságú lenne megérteni, hogy a versenyigazgatóság milyen pályán heverő vízmennyiség után hívja be a safety cart.
részletekJobb esőgumikat akarnak a világbajnokok
A Bianchi-balesetet követő változtatások közé Lewis Hamilton és Sebastian Vettel is szeretné felvenni az extrém esőgumik fejlesztését, így most az FIA-n és az F1 hivatalos gumiszállítóján a sor.
részletek