Pirelli
Hamilton mexikói gumit kért, de nem fog kapni
A mexikói F1-es hétvége legnagyobb tanulsága az volt Lewis Hamilton számára, hogy a mexikói pálya tapadása a jelenlegi abroncsokkal nem megfelelő – új, speciálisan Mexikóra fejlesztett gumit akar.
részletekTizenkét órán át tesztelik a lila gumikat
Hivatalosan is megerősítették, hogy a szezonzáró után az F1-es csapatok Abu Dhabiban maradnak, ahol egy szokatlan menetrend szerint zajló gumitesztet bonyolítanak majd le.
részletekVettel 366-ot ment, a két kiállás volt a menő
A mexikói F1-es futamon a gumitaktikákat a safety car és a hőmérsékleti viszonyok is befolyásolták, s végül egyetlen pilóta sem az előzetesen legjobbnak tűnő stratégiát alkalmazta.
részletekPirelli: Szabadabb gumiválasztás 2016-tól?
Az F1 hivatalos gumiszállítója azzal tenné változatosabbá a hétvégéket, hogy a csapatok az eddigi kettő helyett mindig háromféle keverékből választhatnának. Persze ez is felvetne néhány problémát.
részletekMég kérdéses, lesz-e gumiteszt Abu Dhabiban
Az F1 hivatalos gumiszállítója mindenképp szeretne egy nap gyakorlást az Abu Dhabi Nagydíj után, de a csapatok az óriási költségek miatt egyelőre tartózkodnak a lehetőségtől.
részletekA jövőben a legkiválóbb minőségű Pirelli abroncsokon futnak az Országos Mentőszolgálat gépjárművei
Az Országos Mentőszolgálat gépjárművei a jövőben az Abroncs Kereskedőház, a Pirelli abroncsok kiemelt magyarországi kereskedője által forgalmazott legkiválóbb minőségű Pirelli abroncsokon futnak.
részletekStratégia: Zavarosban halásztak a csapatok
Az időjárási körülmények és a szárazpályás edzések teljes hiánya alaposan hozzájárult az austini F1-es futam izgalmaihoz – Verstappen a verseny felét egy szett lágy abroncson teljesítette, negyedik helyet ért.
részletekTost: Nem akarunk szezonközi teszteket
A Toro Rosso F1-es csapatának vezetője szerint irdatlan költségekkel járna, ha jövőre beépítenék a szezonba a Pirelli által követelt gumiteszteket, ezért inkább nem kér belőle.
részletekSzavazz az új Pirelli-keverék színéről!
Te is szavazhatsz arról, hogy milyen színű legyen a Pirelli jövőre debütáló új gumikeveréke – a gyártó Twitteren intézett felhívást a rajongók felé, és folyamatosan várják a véleményeket.
részletekJövőre már ezzel sem lehet trükközni az F1-ben
Az FIA a Pirellivel együttműködve egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amellyel minden pillanatban ellenőrizhetik az autók guminyomását. Idén majdnem egy győzelem múlt ezen.
részletekA gumik 2-3 másodpercet is gyorsulhatnak
Ha az a cél, hogy 2017-től kezdve 5 másodperccel gyorsuljanak körönként az F1-es autók, a gumikon nem fog múlni: a Pirelli szélesebb abroncsai 2-3 szekundumot jelenthetnek egy körön.
részletekMég nem hivatalos, hogy a Pirelli marad
Bár az Orosz Nagydíjon szinte biztossá vált, hogy az olasz abroncsszállító még három évig marad a F1-ben, valójában még hónapokig nem tekinthető véglegesnek a megegyezés.
részletek