Pirelli
Hamilton: Nekem zavaros a gumik új neve
A Mercedes F1-es világbajnoka szerint a Pirelli új abroncsainak elnevezése még kaotikusabb és nehezebben követhető, mint az eddigi sok szín, úgyhogy sok jót nem tud erről mondani.
részletekEz lehet a Red Bull legnagyobb gondja
A tesztek előtt sokan úgy gondolták, hogy a Red Bull idei legnagyobb problémája a Honda-motor lehet. A bikák azonban az erőforrással nem, a gumik nem túl jó viselkedésétől viszont szenvednek.
részletekA Pirelli esőgumijai is jelentősen átalakultak
A Formula-1-ben az esőben való autózás külön művészet, főleg, ha a körülmények folyamatosan változnak. Már nem választható lágy esőgumi, cserében viszont a működési tartomány szélesebb.
részletekAz új szabály miatt zsörtölődik Grosjean
Számos megpördülést láttunk a barcelonai teszten, melyek kivezető körön történtek. Romain Grosjean a gumimelegítésre vonatkozó előírással magyarázta az eseteket.
részletekA Pirelli elmagyarázta, miért nincs lassulás
Sokan a gumiszállító sokkal fényesebb abroncsaira fogják, amiért az előre számított másfél másodperces lassulás helyett inkább gyorsultak az autók Barcelonában. De az ok ennél sokkal prózaibb.
részletekJöhetnének az 1500 lóerős versenyautók
A Pirelli egykori F1-es főnöke, Paul Hembery úgy véli, a száguldó cirkusz vezetőinek meg kellene fontolniuk, hogy 1500 lóerős autókkal lehessen versenyezni, hogy a versenyzők ismét „királyok” legyenek.
részletekA Mercedes megoldotta gumikezelési problémáit
James Allison technikai igazgató szerint a téli szünetben megoldották azt a problémát, ami a korábbi években a legnagyobb fejtörést okozta számukra: idén már nem lesznek gondjaik a Pirelli abroncsainak kezelésével.
részletekPirelli: A Red Bull és a Renault is jó lesz
A gumiszállító első embere arra számít, hogy 2019-ben a Red Bull szorosan ott lesz a legjobbakkal, valamint a Renault-tól is nagy előrelépést vár. Biztató lehet, ha éppen Mario Isola vélekedik így.
részletekA Pirelli szerint nehezebb lesz a GP3-nál az új, össznépi F3
2019-ben új F3-as bajnokság lép a GP3 helyébe, ezzel kapcsolatban pedig Mario Isola, a Pirelli szakembere azt valószínűsíti, hogy nehezebb lesz benne vezetni az autókat, mint az elődsorozatban.
részletekA Pirelli teljesen új esőgumikat készít
A Pirelli teljesen új esős és intermediate abroncsokat fejleszt ki a csapatok számára. Az átmeneti és a szárazpályás abroncsok között nagyobb lesz az átfedés, ami növeli a stratégiai lehetőségeket.
részletekA Pirelli aggódik a barcelonai időjárás miatt
Tavaly az első téli teszt egy teljes napját kellett törölni a havazás miatt Barcelonában. Mario Isola, a Pirelli igazgatója amiatt aggódik, hogy a három hét múlva esedékes tesztelésen idén is hasonló, alkalmatlan körülmények fogják várni a Formula-1-et.
részletekA Pirelli már dolgozik a nagyobb gumikon
Már egy ideje tudvalévő, hogy 2021-től a jelenlegi 13”-os gumikat 18”-osokra váltja az F1. A Pirellinél többen ennek az abroncsnak a fejlesztésén dolgoznak már most. Gumimelegítő paplan sem lesz.
részletek