Pirelli
Pirelli: Egykiállásos taktikák, de jobb futamok
Röviden ez az F1 gumibeszállítójának jóslata a 2019-es szezonra. Mario Isola szerint idén több akcióra számíthatunk a versenypályákon, ami részben az abroncsoknak lesz köszönhető.
részletekGrosjean ellenzi a Pirelli korlátozásait
Túlszabályozottnak érzi a Haas pilótája a gumik használatát, azt szeretné, ha a Pirelli kevésbé szólna bele a beállításokba. A szezonnyitón a pilóták szövetségét is megpróbálja maga mellé állítani.
részletekAz első téli gumi, ami egy nyári teljesítményét nyújtja
A Pirelli újítások széles választékát fedi fel a Genfi Nemzetközi Autószalonon: az új P Zero Wintert, a Track Adrenaline applikációt, az új „Elect” oldalfali jelölést és az eredeti tartozékként forgalmazott Color Editiont. Mindezek az egyre növekvő P Zero termékcsalád legújabb tagjai.
részletekA Pirellit meglepte az idei autók sebessége
A Pirelli igazgatója, Mario Isola elmondta, hogy meglepte őket a 2019-es autók sebessége Barcelonában. Vettel majdnem egy másodperccel volt gyorsabb, mint tavaly ilyenkor.
részletekPirelli: Nem szállítunk túl kevés gumit
Bizonyos istállók kifogyhattak az új gumikeverékekből a nyolcnapos tesztelés során, mivel a Pirelli nem biztosít elegendő abroncsot. A gyártó nem hiszi, hogy túl kevés lenne a szállított mennyiség.
részletekHamilton: Nekem zavaros a gumik új neve
A Mercedes F1-es világbajnoka szerint a Pirelli új abroncsainak elnevezése még kaotikusabb és nehezebben követhető, mint az eddigi sok szín, úgyhogy sok jót nem tud erről mondani.
részletekEz lehet a Red Bull legnagyobb gondja
A tesztek előtt sokan úgy gondolták, hogy a Red Bull idei legnagyobb problémája a Honda-motor lehet. A bikák azonban az erőforrással nem, a gumik nem túl jó viselkedésétől viszont szenvednek.
részletekA Pirelli esőgumijai is jelentősen átalakultak
A Formula-1-ben az esőben való autózás külön művészet, főleg, ha a körülmények folyamatosan változnak. Már nem választható lágy esőgumi, cserében viszont a működési tartomány szélesebb.
részletekAz új szabály miatt zsörtölődik Grosjean
Számos megpördülést láttunk a barcelonai teszten, melyek kivezető körön történtek. Romain Grosjean a gumimelegítésre vonatkozó előírással magyarázta az eseteket.
részletekA Pirelli elmagyarázta, miért nincs lassulás
Sokan a gumiszállító sokkal fényesebb abroncsaira fogják, amiért az előre számított másfél másodperces lassulás helyett inkább gyorsultak az autók Barcelonában. De az ok ennél sokkal prózaibb.
részletekJöhetnének az 1500 lóerős versenyautók
A Pirelli egykori F1-es főnöke, Paul Hembery úgy véli, a száguldó cirkusz vezetőinek meg kellene fontolniuk, hogy 1500 lóerős autókkal lehessen versenyezni, hogy a versenyzők ismét „királyok” legyenek.
részletekA Mercedes megoldotta gumikezelési problémáit
James Allison technikai igazgató szerint a téli szünetben megoldották azt a problémát, ami a korábbi években a legnagyobb fejtörést okozta számukra: idén már nem lesznek gondjaik a Pirelli abroncsainak kezelésével.
részletek