DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. október 2. szerda

KanadaiNagydíj

Első győzelme helyszínén vág vissza Hamilton

A brit F1-es világbajnok elsőséggel feledné el a Monacóban történteket – ha ez sikerülne neki, a kanadai a Hungaroringgel egyetemben legsikeresebb pályájává válna.

részletek

Minden, amit a Kanadai Nagydíjról tudni kell

A McLaren F1-es csapata hivatalos előzetesében szokás szerint nemcsak az istállóra és a versenyzőkre koncentrált, hanem a közelgő futamról is igyekezett minél több dolgot elénk tárni.

részletek

Alonso Monacóhoz hasonlítja Kanadát

A spanyol F1-es világbajnok továbbra is pont nélkül áll – Maldonadóhoz, Stevenshez és Merhihez hasonlóan –, ennek ellenére kitartóan bízik benne, hogy Kanadában végre problémamentes hétvégéje lesz.

részletek

Renault: Első a megbízhatóság!

A Renault megbízhatósági problémái túl sok időt elvettek az F1-es motorgyártótól, így csak azután fogják növelni a teljesítményt, ha sikerül ezen a téren is előrelépniük.

részletek

Büntetésért megy a Red Bull Kanadába?

Christian Horner csapatfőnök is beismerte, könnyen lehet, hogy tavalyi győzelmük helyszínén, a motorokat igénybe vevő montreali pályán kapják meg első tízhelyes rajtbüntetésüket.

részletek

Nem óvatoskodik gumikínálatával a Pirelli

Az olasz cég a soron következő négy F1-es versenyre jelölte ki keverékeit, Barcelona és a másik három helyszín, Monaco, Montreal és Ausztria éles ellentétben állnak egymással.

részletek

Szárnyal az F1 népszerűsége az USA-ban

Míg a világszintű nézettség csökkent, meglepő módon az Egyesült Államokban egyre többen követik a száguldó cirkuszt. Megduplázódott például azok száma, akik legalább tíz versenyt megnéztek.

részletek

Formula-értékelő – Az év versenye

Az új év első hosszú hétvégéjén fél szemmel még a 2014-es esztendőre tekintünk vissza – következik a Formula.hu F1-es szezonértékelő sorozatának 7. része: melyik volt az év legjobb versenye?

részletek

Retro – Az első safety car mindent összekuszált

Napjainkban már megszokott, hogy egy-egy baleset után a biztonsági autó a mezőny élére áll, ám nem volt ez mindig így. Először 1973-ban, Kanadában vetették be a mezőny lassítására szolgáló járművet az F1-ben, ám ahelyett, hogy rendet tett volna, káoszt és zűrzavart hagyott maga után, és órákig nem derült ki, hogy ki is nyerte a futamot.

részletek

Retro – Először lengett az F1-ben a piros zászló

Mostanság megszokhattuk, hogy minden szezonban legalább egyszer verseny közben is előkerülnek a piros zászlók, de nem volt ez mindig így. Először 1971-ben lengették meg azokat F1-es futamon, mégpedig a mostoha időjárási körülmények miatt.

részletek