Gumik
Hamilton önként vállalkozott tesztelésre
Úgy tűnik, hogy az F1-es pontverseny jelenlegi éllovasa a világbajnoki hajrára - és a jövőre - gondolva felelősségteljesebbé vált, hiszen önszántából döntött úgy, hogy tesztelni fog Szingapúr előtt.
részletekMonzában is gondot okozhatnak a gumik
Az F1-es Belga Nagydíjon a Pirelli szokatlan vibrációt észlelt több csapat autóján is - az abroncsgyártónak a hétvégi olaszországi versennyel kapcsolatban is vannak fenntartásaik.
részletekA Pirelli nem aggódik a vibrációk miatt
Éjszakába nyúló vizsgálat után az F1 gumiszállítója megállapította, nem kell aggódni az időmérőn látott furcsa jelenség miatt, ám néhány csapat ennek ellenére sem lett megnyugtatva. A Red Bull óvintézkedéseket tesz.
részletekMiért nincs gumiháború az F1-ben?
Sokan visszasírják azt az időszakot, amikor több abroncsgyártó harcolt egymással a sportágban, ám a Pirelli egykori sportigazgatója elmondta, ennek miért nincs értelme manapság.
részletek2018-ban érkezhet a hatodik F1-es Pirelli-keverék
A 2016-ban bemutatkozott ultralágy abroncsok a nagy igénybevételű pályákon is megállják a helyüket, ezért a sportág hivatalos beszállítója azt fontolgatja, hogy még egy lépéssel "lágyít" kínálatán.
részletekEkkor várható több információ a gumihibákról
Az F1-es Brit Nagydíj hajrájában Sebastian Vettel és Kimi Raikkönen bal első kereke is megadta magát, a Pirelli pedig elmondta, mikor derülhet ki a vizsgálat végeredménye.
részletekA Pirelli válaszolt Hamilton kritikájára
Az F1-es pilóták sokat küzdöttek az abroncsokkal a bakui edzések során, Lewis Hamilton nem is titkolta véleményét - a gumigyártó sportigazgatója tisztázta magukat a kritikák alól.
részletekKukába megy a Pirelli kemény keveréke
Kifejlesztették, de teljességgel használhatatlannak bizonyult 2017-ben: a gumicég közölte, a hátralevő nagydíjak egyikén sem fog felbukkanni a narancssárga jelzésű keverék.
részletekMiért voltak olyan gyorsak a kétezres évek F1-es autói?
A versenynaptár több pályáján még mindig olyan autók tartják a köridőket, melyek a kétezres évek derekán versenyeztek - de mi kell ahhoz, hogy a jelenlegi modellek utolérjék azok teljesítményét?
részletekFeltartásözön jöhet az időmérőn
A Pirelli félelmei szerint az F1-es Monacói Nagydíj kvalifikációján hatványozottan előfordulhatnak feltartások, ugyanis a csapatok a megszokottnál nehezebben tudják üzemi hőmérsékletre melegíteni abroncsaikat.
részletekEz lehet az egyik oka a Red Bull szenvedésének
A Milton Keynes-i F1-es istálló az előzetes várakozásokat alulmúlva teljesít az idei szezonban - a csapatfőnök Christian Horner rávilágított egy problémára, amely gyengébb produkciójuk kulcsa lehet.
részletekHa Bottas igazat mond, még szorosabb csata várható a Mercedes és a Ferrari között
Az idei F1-es szezon első négy versenyét komolyan meghatározta, melyik autó hogyan tudta kezelni abroncsait, de a friss futamgyőztes szerint lassan mindenki kiismeri a Pirellik működését, és szimplán az autók közötti különbségek dönthetnek a csapatok versengésében.
részletek