DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2025. január 19. vasárnap

Gumik

A Ferrari eltérő taktikája győzelmet érhet

Kimi Raikkönen és Sebastian Vettel az időmérő második szakaszában rizikót vállalt a lágy abroncsok használatával. A továbbjutás sikerült, az alternatív stratégia pedig nagy segítség lehet.

részletek

Szirotkin is elmondta véleményét Hamiltonról

A Brazil Nagydíj időmérő edzésén Lewis Hamilton két feltartásgyanús esetbe is belekeveredett, az egyiknél utólag Szergej Szirotkinra hárította a felelősséget. Az orosz álláspontja egész más.

részletek

A Ferrari végleg dobja új padlólemezét

A Formula-1-ben gyakran előfordul, hogy egy fejlesztés a pályán nem hozza a várt eredményt. Így történt ez a Ferrarival is, Mexikóban újra kipróbálták a frissített padlólemezt, de nem elég jó.

részletek

Verstappen jobb rajttal megelőzhette volna a bajt

A Red Bull főtanácsadója csalódott, hogy Max Verstappen nem jött el sokkal jobban a rajttól, mivel jelentősen jobban alakulhatott volna a Japán Nagydíj, Lewis Hamiltont is megszorongathatta volna.

részletek

Alonso: Ott végeztünk, amit megérdemeltünk

A McLaren végig alárendelt szerepet játszott az Orosz Nagydíjon, a pontszerzés reménye nélkül intették le mindkét pilótát. Fernando Alonso a csodára várt, de úgy véli, reális a helyezésük.

részletek

Hamilton: Erősebb vagyok, mint valaha

Lewis Hamilton figyelmeztette legnagyobb riválisát, Sebastian Vettelt, hogy élete legjobb formájában van, nagyon nehéz lesz legyőzni. Ugyanakkor elismeri, a bajnoki cím sorsa nem lefutott még.

részletek

Arrivabene: Mi nem rabszolgákat szerződtetünk

A Ferrari csapatfőnöke keményen odaszólt Valtteri Bottasnak, hogy kizárólag Lewis Hamilton kiszolgálójaként van jelen a Mercedesnél. Ugyanakkor sajnálja, hogy az olasz rajongók nem ünnepelhettek.

részletek

Grosjean tankolással hozna újra izgalmakat

Romain Grosjean úgy véli, a verseny közbeni tankolás újbóli bevezetésével ismét izgalmasabbá válna a Formula-1. A nézők jobban szórakoznának a kiismerhetetlen stratégiákkal. Ez lenne a megoldás?

részletek

Észszerű nevet kapnak a gumikeverékek

Megkönnyebbülhetnek a rajongók, akik a fejüket fogják a hiper, ultra, szuper előtagoktól és a szivárvány színeitől: 2019-től már csak kemény, közepes és lágy gumikról fogunk beszélni.

részletek

Ebben javult a legtöbbet Gasly

Korábbi pályafutása során volt egy gyenge pontja Pierre Gaslynak, ám idén a Toro Rossóval ebben fejlődött a legtöbbet. Idei parádéival a Red Bull ülését is kiérdemelheti a jövő évre.

részletek

Villeneuve: Ezért nincs előzés az F1-ben

Másfél éve panaszkodnak a pilóták, hogy a túl bonyolult aerodinamika miatt nem lehet előzni a Formula-1-ben. Az 1997-es világbajnok azonban teljesen más okból érzi az előzés hiányát.

részletek

Ezzel a feltétellel marad a Pirelli a Formula-1-ben

A kizárólagos abroncsszállító szerződése 2019 végén lejár, a gyártó pedig nem akar bármi áron hosszabbítani. Ha az F1 a közeljövőben csak az üzletről fog szólni a technológia helyett, kiszállnak.

részletek