DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2025. április 20. vasárnap

Gumik

Wolff: Lehet, hogy a Pirelli miatt estünk vissza

Érdekes pletykák láttak napvilágot a Mercedes szingapúri visszaesésével kapcsolatban: még Toto Wolff is elgondolkozott rajta, hogy a Pirelli "büntette" meg őket a monzai fiaskó után.

részletek

Hamilton elárulta, miért szenvedett a Mercedes

Csalódottan nyilatkozott a riportereknek Szingapúrban a kétszeres F1-es bajnok, ahol egyértelművé tette, mi okozott neki gondot az időmérő edzésen - de innen is nyerni akar.

részletek

Wurz: Ezért szívügyem az F1 biztonsága

A GPDA elnöke 2005-ben, a Paul Ricardon szenvedett hatalmas balesetet, miután McLarenje defektet kapott - a bukás emléke miatt akar mindent megtenni a jelen F1-ének biztonságáért.

részletek

A Pirellinek komoly követelései vannak

A Sky Sports információi szerint az olasz gumigyártó már közel van ahhoz, hogy 2017-től is ők lássák el termékeikkel az F1-es csapatokat, de emellett jelentősen megnövelnék a tesztek számát is.

részletek

Nem várható bojkott a gumik miatt

A spái defektek után gumibotrány körvonalazódott, amely nem példa nélküli az F1 történetében. A versenyzők szövetsége azonban hangsúlyozta, párbeszédre van szükség, nem fognak futamokat bojkottálni.

részletek

Hol kellene tesztelni az ötödik gumikeveréket?

A jövő évre tovább csökkentették az F1-es téli tesztnapok számát, ám most úgy tűnik, mégis gondot jelenthet ez, hiszen Barcelonában nem tudja kipróbálni a mezőny az új, szuper szuperlágy gumikeveréket.

részletek

Button örülne a szabadabb gumiválasztásnak

A Pirelli igen komolyan fontolgatja, hogy jövőre a csapatok kezébe helyezi a gumiválasztás jogát - az F1 legtapasztaltabb pilótája szívesen venné ezt a változást.

részletek

Smedley elárulta, miért szenvedett a Mercedes

A Mercedes autói látványosan gyengébbek voltak az F1-es Magyar Nagydíj során, mint a Ferrarik, a Williams teljesítményért felelős mérnöke pedig elárulta ennek az okát.

részletek

A Pirellinek megéri a Forma-1, de...

...nem biztos, hogy minden követ meg fognak mozgatni a maradás érdekében. Noha üzletileg kifizetődő F1-es jelenlétük, nekik is vannak követeléseik, például több megjelenés Ázsiában és Észak-Amerikában.

részletek

Horner: Nem csak a pénz fog dönteni a gumikról

Hamarosan eldől, hogy a Pirelli vagy a Michelin lesz-e az F1 hivatalos abroncsbeszállítója 2017-től - Christian Horner szerint nem csak a pénz fog dönteni a két fél egyike mellett.

részletek

Csapatok: Ne a gumigyártók diktáljanak nekünk

A Pirelli és Michelin is alaposan kifejtette már, milyen feltételekkel lennének 2017-től az F1 kizárólagos abroncsszállítói. Az istállók azonban úgy érzik, inkább az ő joguk lenne meghatározni a követendő irányt.

részletek

Grosjean: A gyorsan kopó gumik jobbak

A Lotus pilótája a 2014 előtti F1-es abroncsokat preferálja, amelyek jobb esélyt adtak az előzésekre. Rávilágított arra, miért látunk kevesebb csatát a pályán mostanában.

részletek