Gumik
Wolff: Lehet, hogy a Pirelli miatt estünk vissza
Érdekes pletykák láttak napvilágot a Mercedes szingapúri visszaesésével kapcsolatban: még Toto Wolff is elgondolkozott rajta, hogy a Pirelli "büntette" meg őket a monzai fiaskó után.
részletekHamilton elárulta, miért szenvedett a Mercedes
Csalódottan nyilatkozott a riportereknek Szingapúrban a kétszeres F1-es bajnok, ahol egyértelművé tette, mi okozott neki gondot az időmérő edzésen - de innen is nyerni akar.
részletekWurz: Ezért szívügyem az F1 biztonsága
A GPDA elnöke 2005-ben, a Paul Ricardon szenvedett hatalmas balesetet, miután McLarenje defektet kapott - a bukás emléke miatt akar mindent megtenni a jelen F1-ének biztonságáért.
részletekA Pirellinek komoly követelései vannak
A Sky Sports információi szerint az olasz gumigyártó már közel van ahhoz, hogy 2017-től is ők lássák el termékeikkel az F1-es csapatokat, de emellett jelentősen megnövelnék a tesztek számát is.
részletekNem várható bojkott a gumik miatt
A spái defektek után gumibotrány körvonalazódott, amely nem példa nélküli az F1 történetében. A versenyzők szövetsége azonban hangsúlyozta, párbeszédre van szükség, nem fognak futamokat bojkottálni.
részletekHol kellene tesztelni az ötödik gumikeveréket?
A jövő évre tovább csökkentették az F1-es téli tesztnapok számát, ám most úgy tűnik, mégis gondot jelenthet ez, hiszen Barcelonában nem tudja kipróbálni a mezőny az új, szuper szuperlágy gumikeveréket.
részletekButton örülne a szabadabb gumiválasztásnak
A Pirelli igen komolyan fontolgatja, hogy jövőre a csapatok kezébe helyezi a gumiválasztás jogát - az F1 legtapasztaltabb pilótája szívesen venné ezt a változást.
részletekSmedley elárulta, miért szenvedett a Mercedes
A Mercedes autói látványosan gyengébbek voltak az F1-es Magyar Nagydíj során, mint a Ferrarik, a Williams teljesítményért felelős mérnöke pedig elárulta ennek az okát.
részletekA Pirellinek megéri a Forma-1, de...
...nem biztos, hogy minden követ meg fognak mozgatni a maradás érdekében. Noha üzletileg kifizetődő F1-es jelenlétük, nekik is vannak követeléseik, például több megjelenés Ázsiában és Észak-Amerikában.
részletekHorner: Nem csak a pénz fog dönteni a gumikról
Hamarosan eldől, hogy a Pirelli vagy a Michelin lesz-e az F1 hivatalos abroncsbeszállítója 2017-től - Christian Horner szerint nem csak a pénz fog dönteni a két fél egyike mellett.
részletekCsapatok: Ne a gumigyártók diktáljanak nekünk
A Pirelli és Michelin is alaposan kifejtette már, milyen feltételekkel lennének 2017-től az F1 kizárólagos abroncsszállítói. Az istállók azonban úgy érzik, inkább az ő joguk lenne meghatározni a követendő irányt.
részletekGrosjean: A gyorsan kopó gumik jobbak
A Lotus pilótája a 2014 előtti F1-es abroncsokat preferálja, amelyek jobb esélyt adtak az előzésekre. Rávilágított arra, miért látunk kevesebb csatát a pályán mostanában.
részletek