Forma-1
Egy hónap múlva véglegesítik az F1 2021-es szabályait
Szép lassan csak elérik céljukat a csapatok, és az illetékesek ígéretei szerint egy hónap múlva minden részlet ismert lesz azzal kapcsolatban, hogy milyen szabályok szerint versenyeznek és milyen motorokat használnak majd az F1-ben 2021-től.
részletekLauda az FIA-t és a Libertyt is sürgeti 2021-gyel kapcsolatban
A Mercedes részéről Niki Lauda kifejtette, hogy éppen itt lenne már az ideje annak, hogy egyre több részletet tudjanak a 2021-ben bevezetendő szabályokkal, illetve a konkrét motorformulával kapcsolatban. Az osztrák a versenynaptárat már nem bővítené.
részletekAlonso tavalyi indianapolisi mentorával vizsgálja a McLaren az F1-en kívüli lehetőségeket
Gil de Ferrannak elévülhetetlen érdemei voltak Fernando Alonso tavalyi Indy 500-as szereplésében. A brazil feladata most az, hogy feltérképezze, milyen lehetőségeik vannak az F1-ben és azon kívül. Elsősorban az IndyCarra koncentrálnak.
részletekÖsszefog az F1-es legenda és a Vredestein
A tavaly aláírt megállapodásuk értelmében ismét a Vredestein a világhírű Mille Miglia raliverseny hivatalos gumiabroncspartnere és fő támogatója. Ennek fényében pedig a Mille Miglia szervezői szolgáltatták a hátteret a Vredestein és az egykori Forma-1 pilóta, Jochen Mass egy új, izgalmas partnerségről szóló mai bejelentéséhez.
részletekForce India: A késlekedés nekünk okoz hátrányt
Otmar Szafnauer, a Force India operatív vezetője szerint a 2017-es szabályok véglegesítésének késése a kis csapatokat érinti hátrányosan - a kisebb költségvetés és a kevesebb ember nem mellettük szól.
részletekA McLaren leendő igazgatója Alonsót méltatja
Jost Capito, a McLaren új vezérigazgatója szerint Fernando Alonso a Forma-1 legjobb pilótája jelenleg - elmondása szerint csodálja a kétszeres spanyol világbajnokot.
részletekA Pirelli átgondolja a 2017-es gumikat
A pilóták szakszervezete gyorsabb abroncsokat szeretne 2017-re, Alexander Wurz szerint az álláspontjuk egyértelmű - a csapatok is beszélni fognak a gyártóval.
részletekÜzemanyag-áramlás - Miért okozott fejfájást a csapatoknak?
Az idei évre szigorú korlátok léptek életbe a versenyek során felhasználható üzemanyag mennyiségére vonatkozóan, amelyek betartása újabb kihívások elé állította a csapatokat. A Williams technikai igazgatója, Pat Symonds beavat ennek rejtelmeibe, és rávilágít, hogy miért is volt szükség minderre.
részletek