FIA
Lauda: Hagyják már ezt a fehér vonalas szabályt
Niki Lauda ismételten nemtetszését fejezte ki a pályaszéli határok szabályozása miatt, mert szerinte ez megint arcul csapás a versenyezni akaró pilóták számára. Ráadásul a megítélés mindig változó.
részletekMegkönnyítenék a magas pilóták életét
Könnyen lehet, hogy egy 22 éves szabálytól válik meg az F1. Ma ülésezik a Stratégiai Csoport, és számos érdekes téma kerül majd terítékre. Többek között az új motorokról is szó lesz.
részletekÚjabb nagyágyú csatlakozott Ross Brawnhoz
Elismerés jár a Formula-1-nek, amiért az elmúlt időszak legnagyobb mérnökeit és csapatvezetőit sikerül a szabályalkotó testületbe csábítania: most egy McLaren-vezér akadt a horogra.
részletekA költségvetési sapka önmagában nem megoldás
Jean Todt, az FIA elnöke úgy véli, a kiadások mesterséges korlátozása önmagában még nem oldja meg a Formula-1 túl magas költségeinek problémáját, más lépésekre is szükség van.
részletekMennyire jó ötlet az egységes motor?
2009 után ismét felmerült az ötlet, hogy néhány év múlva teljesen egységesítenék az erőforrásokat, nemcsak a Formula-1-ben, hanem máshol is. Az elképzelés megosztja a közvéleményt.
részletekRenault: Nem a titkos adatokat akartuk
A francia gyári istálló kijelentette, hogy Marcin Budkowski szerződtetése egyáltalán nem azért történt, mert a riválisok titkos adatait kívánták megszerezni. Igaz, nem mindenki osztja a véleményt.
részletekVan, aki szerint nem is kell több előzés
A szélesebb autók és az aerodinamikai változtatások miatt idén jelentősen visszaesett az F1-ben az előzések száma, ám az FIA technikai igazgatója szerint ezzel nincs is probléma. Ő másban gondolkozik.
részletek2020-ra mindenhol használni fogják a halót
A Formula-1 a jéghegy csúcsa: a halo küldetése, hogy ne csak maroknyi embert védjen, ezért a királykategóriában való alkalmazásnál is fontosabb, hogy széles körben minél hamarabb elterjedjen.
részletekMinden trükkös felfüggesztést tiltana az FIA
Bár már javában zajlik a 2018-as Formula-1-es autók fejlesztése, az FIA még múlt héten is egy, az autók működését erősen befolyásoló szabályról értesítette a csapatokat.
részletekRoss Brawn reagált a motorhang hiányára
Motorfronton a helyzet nem egyszerű. A jelenlegi szállítók nem akarnak változást, a Formula-1 vezetése azonban az új gyártókat és a rajongókat is szeretné a száguldó cirkuszba vonzani.
részletekNewey: Ki kell találni valamit a halo helyett
Sokan megszólaltak már a 2018-ban bevezetett fejvédő eszközt illetően, ezúttal mérnöki szemmel láthatjuk a halót, ugyanis Adrian Newey beszélt a glória előnyeiről és hátrányairól.
részletekBriatore: Az FIA akadályozta Schumachert
A Benetton és a Renault volt csapatfőnöke szerint a mai Formula-1 már nem a pilóták harcáról szól. Arról is szót ejtett, hogy 1994-ben az FIA mindent elkövetett, hogy Schumacher ne legyen bajnok.
részletek