DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 23. szombat

Európa

Kétnaposak lehetnek a versenyhétvégék

A Formula-1 új tulajdonosa, a Liberty Media további komoly változtatások mellett azt tervezi, rövidebb versenyhétvégéket szerveznek majd, ezzel növelve az izgalmakat.

részletek

A Toro Rosso szerint túl sok az európai verseny

A faenzai alakulatot irányító Franz Tost véleménye olykor homlokegyenest eltér az F1 többi vezéralakja által osztott állásponttól, és erre újabb bizonyítékot adott, amikor sokallni kezdte a sport európai jelenlétét.

részletek

A Kis Csoda – újra a Fiesta lett Európa kedvenc kisautója

Az elmúlt évben a Ford Fiesta volt Európa legnagyobb számban értékesített kisautója – méghozzá zsinórban immár a negyedik éve.

részletek

A bakui lesz a második leghosszabb F1-es pálya

Legalábbis a jelenlegi versenynaptárban: már csak az FIA homologizációjára vár a több mint hat kilométeres, kanyargós részeket és hosszú padlógázas szakaszokat is tartalmazó vonalvezetés.

részletek

A WTCC is menekülne Európából

Elképzelhető, hogy a közeljövőben már csak a WTCC versenynaptárának harmadát teszik majd ki az európai helyszínek, a sorozat első embere szerint ugyanis csak az erős kötelékekkel rendelkező pályák maradhatnak.

részletek

"Európa F1-es jövője? Sivár"

8/19. Jelenleg így áll az európai futamok aránya az összeshez viszonyítva, és nem elég, hogy idén már nem lesz Német Nagydíj, Bernie Ecclestone a monzai Olasz Nagydíj törlését is megszellőztette.

részletek

Félelmeinek adott hangot az imolai pálya főnöke

A tradíció manapság szitokszó az F1-ben, hiszen Ecclestone újabbnál újabb pályákkal szórja tele a naptárat a világ minden tájáról - az imolai pálya főnöke nagyon aggódik a tendencia miatt.

részletek

Ecclestone: Gazdasági szempontból Európa már harmadik világ

Bernie Ecclestone a The Telegraph-nak adott nyilatkozatában harmadik világnak nevezte az öreg kontinenst stagnáló gazdasága miatt, és azt mondja, már 10 éve megjósolta a jelenlegi folyamatokat.

részletek