DRS
DRS-malőr: Nem büntették Russellt
A sportfelügyelők indoklása szerint a szabálytalan DRS-nyitás egy szokatlan helyzetből adódott, s abban az egyenesben Russell több tizedet veszített – így nem járt büntetés.
részletek„Nem akarjuk automatizálni” – Russell a DRS-ről
Nincs egyetértés Doohan balesete után a GPDA két igazgatója között: Sainzcal ellentétben a Mercedes F1-es pilótája szerint nem kell semmin változtatni.
részletekVáltoznak a szabályok a mini-DRS-ügy után
Módosított az FIA az állítható hátsó szárnyakra vonatkozó előírásokon a 2025-ös F1-es idényre, valamint tisztázták a pilótákat hűtő eszköz használatának feltételeit is.
részletekA McLaren-fejlesztés, amely elvette a Red Bull előnyét
Az F1-es Holland Nagydíjon bevetett új hátsó szárnnyal a wokingiak olyan területen tettek szert előnyre, amely eddig az energiaitalosok fő erősségének számított.
részletekDRS helyett: így működik majd az Override mód
A 2026-os F1-es technikai szabályok révén gyakorlatilag megszűnik a DRS az aktív aerodinamikával: ezentúl plusz elektromos energia segíti majd az előzéseket.
részletekA DRS-nek is köszönheti az időmérős javulást az Aston Martin
Az időmérőn jellemzően erősebb az F1-es csapat, a futamokon visszaesik, éppen fordítva, mint 2023-ban: ennek két fő magyarázata van a zöldek teljesítményigazgatója szerint.
részletekBejelentés: Így változik a sprinthétvégék lebonyolítása
Ülésezett az F1 Bizottság: módosul a sprintformátum, növelik az egy szezonban használható motorok számát, változik a DRS-használat – itt vannak a döntések.
részletekAlonso: Ez nehezebb volt, mint 2005 Imola
Sokan a Michael Schumacher elleni legendás F1-es győzelméhez hasonlították a spanyol interlagosi védekezését – ám volt egy fontos különbség 18 éve…
részletek„Pimasz, de kockázatos” – Sainz a DRS-trükkről
Lando Norrist felhasználva védte ki az F1-es Szingapúri Nagydíj hajrájában a Mercedes rohamát a Ferrari spanyolja: elmondta, hogyan is taktikázott.
részletekSzingapúri DRS ügy: Hamilton a vétózó csapatokot kritizálja
Állítólag az összes versenyző DRS-zónát akart az új egyenesben, de négy F1-es csapat leszavazta a javaslatot. A történetnek van egy hónapokra visszanyúló előzménye is.
részletek„Erős DRS kell” – figyelmeztetnek az F1-es pilóták
Max Verstappen, Carlos Sainz és Sergio Perez is jelezte: nem használhat kevesebb DRS-t az F1, mert az autók megint rossz irányba haladnak.
részletekNem kevesebb, inkább több DRS kell az F1-esek szerint
Ismét egyre nehezebbé válik az F1-es autók követése, emiatt a látványos monzai csaták ellenére is muszáj az állítható hátsó szárnyra támaszkodniuk.
részletek