Cowell
A Mercedes még mindig nem lépte át az 1000 lóerőt
A legerősebb F1-es motor továbbra is csak tart a kerek szám felé, annak ellenére, hogy már 2017-ben szóba jött, sikerült túljutni az 1000 lóerős teljesítményen. Az 50 %-os hőhatékonyság is csak laboratóriumi körülmények között értendő.
részletekA Mercedes még mindig tart a Hondától
Nem szabad alábecsülni a McLarent és partnerét, ha technológiáról van szó, intett a Mercedes motorsportfőnöke, aki arról is beszélt, hogyan halad a 2021-es motorszabályok egyeztetése.
részletek10%-kal nő a padlógázos táv az idei szezonban
A Mercedes csapat technikai igazgatója, Aldo Costa elmondta, hogy a szezonkezdő futamig szinte teljesen megváltozhat a W08 típusjelű autó aerodinamikai kinézete, annak függvényében, hogy mit hoznak az elkövetkező tesztek.
részletekA Mercedes motorfőnöke izgatottan várja a Honda újításait
A jelenlegi F1-es mezőnyben a két gyártó erőforrása között a legnagyobb a különbség, ám Andy Cowell úgy véli, a japánok elmúlt hónapokban végzett munkája kifizetődő lesz 2017-ben.
részletekA Mercedes sikere a húszdarabos puzzle-ben rejlik
Immár három éve az F1-es paddock egyik legnagyobb rejtélye, hogy hogyan tudott a Mercedes ennyire a többiek fölé nőni az új szabályokkal. Csak az a biztos, hogy valamit másként csinálnak, mint a többiek.
részletekÁttörés: A Mercedes-motor átléphette az 1000 lóerőt
Mérések szerint a mezőny domináns csapata olyasmit ért el motorteljesítmény terén a szingapúri hétvégén, amire az 1980-as évek közepén véget érő előző turbókorszak óta nem volt példa a Formula-1-ben.
részletekLesz egy brutálversenye a Mercedesnek?
A megengedett öt helyett csak négy erőforrással készült az idei F1-es szezonra a Mercedes: a fennmaradó egységet arra használják majd, hogy egyszer megmutassák, mire képesek igazából?
részletekWolff: A Honda komoly ellenfél lesz a jövőben
A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint a 2015-ös idényt végigszenvedő Honda már tavaly jelentős fejlődést könyvelhetett el, és mindenük adott ahhoz, hogy hamarosan sikeresek legyenek az F1-ben.
részletekA Mercedes szerint ma könnyebb beszállni az F1-be
A német gyártó motorrészlegének vezetője szerint nincs semmi mágia - régebben sokkal speciálisabbak voltak az F1-es erőforrások, manapság viszont könnyebb beszállni a játékba.
részletekMiért nem másolja senki a Mercedest?
A Mercedes egyedi módon rendezte el az erőforrás elemeit a karosszéria alatt, de a riválisok mégsem követik a példájukat, dacára a márka sikerének. Ám ez nem ilyen egyszerű, érvel Andy Cowell.
részletekMár 900 lóerő felett jár a Mercedes motorja
Rossz hír a riválisok számára: Andy Cowell, a német gyártó motorrészlegének vezetője szerint az erőforrásuk teljesítménye már a 900 lóerőt is meghaladja – és még nem is érték el a határaikat.
részletekA Mercedes fél a Hondától
A kétszeres világbajnok gyártó motorfejlesztésért felelős vezetője nem csupán a Ferraritól, hanem a Hondától is tart az új F1-es szezonban – vajon tényleg nem számítanak győzelemre a Mercedesnél?
részletek