A Mercedes motorrészlegének vezetője, Andy Cowell szerint jelenleg jóval könnyebb új gyártóként belépni az F1-be, mint a V8-as, vagy V10-es erőforrások idején.
"A V10-esek és a V8-asok speciálisak voltak, 18-20.000-es fordulatszámon működtek, ami a Formula-1 sajátosságának számított. Semmilyen másik versenysportban, semmilyen utcai autóban nem használtak ilyet. Most viszont azok a gyártók, akik szeretnének modern technológiával autókat eladni, csak azt mondják, hogy oké, menjünk a Formula-1-be és teljesítsünk. Ez könnyebb" - nyilatkozta a szakember az Autosportnak.
"Mi továbbra is együtt dolgozunk a Daimlerrel, az új technológiákról kölcsönösen tapasztalatokat cserélünk. Nincs semmi ördöngösség, csak mindenki által ismert anyagokat használunk, nincs varázslat. Megfelelő emberekkel, hozzáállással és ambícióval kell dolgozni, meg kell találni a megfelelő dolgokat, de minden megoldható. Szerintem ma minden könnyebb, mint volt a V8-as, vagy a V10-es korszakban."