Aerodinamika
Ross Brawn beszélt a 2019-es változásokról
Ross Brawn beszélt a 2019-es aerodinamikai szabályváltozásokról, melyeknek úgy látja, kézzel fogható eredménye van. Szerinte több előzést láthatunk a következő szezontól kezdve.
részletekCsapatvezetők: Visszalépés a 2019-es szabály
Több csapatfőnök is úgy gondolja, a Formula-1 hatalmas visszalépést szenved el a 2019-es aerodinamikai megkötésekkel. Az autók kinézete romlik, előzésből viszont nem lesz több.
részletekA Toro Rosso-Honda a legjobb hatban
Egyre sűrűbben köszönthetjük a Toro Rosso pilótáit a középmezőny első felében. A Honda új, igen erősnek tűnő motorján túl ezúttal már a fejlesztett aerodinamikai csomag is hozza az elvártakat.
részletekVerstappen: Most van a legjobb esélyünk nyerni
Max Verstappen tavaly könnyed győzelmet aratott Mexikóban, idén ennek megismétlésére készül. Kiváló alap ehhez Austinban nyújtott teljesítménye, ahol a 18. helyről jött fel másodiknak.
részletekA rondább autókkal sem lesz könnyebb előzni?
Max Verstappennek kétségei vannak afelől, hogy a jövő évi aerodinamikai változtatások valóban sokat segítenek az előzések tekintetében. Ellenben sokkal csúnyábbak lesznek az autók 2019-ben.
részletekA McLaren feláldozta az évet 2019-ért
Nagyjából sejthető volt korábban is, de a McLaren sportigazgatója elismerte, hogy látványos formaromlásuk hátterében az áll, hogy minden erejükkel a 2019-es versenyautóra összpontosítanak.
részletek400 méternyi szabad pálya egy tiszta körért
Olyan érzékenyek a mai F1-es autók a szélárnyékra, hogy olykor hét másodperces előnyre van szükségük egy tiszta időmérős körhöz – állította Carlos Sainz, aki már az új első szárnyak bevezetését várja.
részletekFejlesztésekért esedeznek a Toro Rossónál
Komolyabb frissítési csomagban reménykednek a faenzai istálló pilótái, ám ezúttal nem a motort érzik gyengének, hanem inkább a karosszériát. A Honda is új fejlesztéssel készül a következő hetekben.
részletekNewey: Miénk a legjobb autó, még sincs esélyünk
A Red Bull főtervezője komoly frusztrációt érez amiatt, hogy aerodinamikailag a legjobb autóval rendelkeznek a bikák, ám mégsem harcolhatnak a világbajnoki címért. Mit várnak jövőre a Hondától?
részletekSzirotkin: Ezt az autót vezetni harc a túlélésért
Fennállása legpocsékabb időmérő edzésén van túl a Williams istálló, pilótáik hatalmas hátránnyal teljesen utolsóként végeztek. Ha hátrányukat lefelezik, akkor is kiestek volna a Q1-ben.
részletekAlonso már bizakodóbb a 2019-es McLarennel
Bár még nem döntött arról, mihez kezd jövőre Fernando Alonso, legutóbbi nyilatkozatában már a jövő évre tervez, ami arra engedhet következtetni, hogy nem hagyja el a McLaren-Renault-t.
részletekIsmét csúnyábbak lesznek az F1-es autók?
A száguldó cirkusz 2019-es aerodinamikai szabályai ismét felboríthatják a jelenlegi F1-es autók arányosságát. Van olyan szakember, aki már a 2009 utáni „hótoló” időszakot emlegeti.
részletek