A Német Túraautó-bajnokság szervezői múlt hónapban hirdették ki a széria 2015-re szóló versenynaptárát, és többek meghökkenésére a DTM idén visszatér a 2002 végén kukába dobott duplafordulós rendszerhez. A naptár 9 fordulóból és 18 futamból fog állni, a 2012-ben bajnoki címig jutó Bruno Spengler pedig jó ötletnek tartja az átalakítást.
„El tudom képzelni, hogy a versenyek sokkal mozgalmassabbak lesznek az eddigieknél” – idézte a 31 éves pilótát az Autosport. „Ez nagyszerű a rajongók számára, hiszen kétszer annyi show-t fognak látni a pályán. Sőt, mi versenyzők is örülünk neki, hiszen több időt tölthetünk az autóban. Ez nekem új élmény lesz, hiszen az eddigi 11 évem alatt egyszer sem teljesítettem két futamot hétvégén.”
Hans Werner Aufrecht, a széria vezetője úgy véli, hogy a naptártervezet megalkotásakor pont ez volt a céljuk, hogy minél több nézőt csalogassanak a pályákra. Ami Spenglert illeti, a kanadai szezonja már a hétvégén elkezdődik, hiszen rajthoz áll a daytonai 24 óráson, a Team RLL BMW Z4 GTLM-jével.
„Ez is új lesz, hiszen nagy lesz a forgalom, valamint éjszaka sem versenyeztem még soha. Ez teszik Daytonát különleges kihívássá. A múlt heti tesztünk segített abban, hogy megszokjam a pályát és az autót, ami nagyszerű volt – és sokkal másabb, mint a DTM. Nagyon felkészültek vagyunk, de nehéz megmondani, mi várható majd. Majd a verseny 20. órájában viszatérhetünk rá” – zárta viccesen nyilatkozatát Spengler.