Alexander Albon nem tagadja, hogy vannak lehetőségei a Williamsen kívül, a brit-thai versenyző a pilótapiac egyik kulcsszereplője lehet. „A csapat újjáépítése és felfelé ívelő pályára állítása egy nagyon izgalmas projekt, de nem tagadom, hogy vannak más lehetőségeim" – mondta a 27 éves versenyző.
Albonnal szemben Liam Lawson arra vár, hogy teljes értékű ülést kapjon az F1-ben, elmondása szerint azonban sok bizonytalanság övezi a jövőjét: „Ha őszinte akarok lenni, akkor azt kell mondanom, hogy nincs időterv a jövőmet illetően. Semmi nincs kőbe vésve” – mondta Lawson.
Mindeközben Oliver Bearman újabb dicséretet kapott, ezúttal Nyck de Vries beszélt pozitívan a 18 éves brit versenyzőről. De Vries és Bearman egyébként rendkívül hasonló körülmények között debütáltak az F1-ben, mindkettejük beugróként, egy vakbélgyulladással küzdő versenyző helyett mutatkozhatott be a királykategóriában, ráadásul mindketten az adott versenyhétvége harmadik szabadedzése előtt kapták a ’behívót’. A hasonlóságok itt még nem érnek véget, hiszen de Vries és Bearman is világbajnoki pontokat szerzett a beugrása során.
Pierre Gasly, az Alpine versenyzője arról beszélt, hogy sokan a McLarenhez hasonló javulást várnak tőlük az idei szezonban, ám az egyszeres futamgyőztes elmondása szerint nem a brit istálló tavalyi szezon közben való fejlődése lebeg a szemük előtt.
Günther Steiner az F1 hivatalos oldalának azt ecsetelte, nem látott lehetőséget arra, hogy a mezőny elején harcoljanak, a hetedik, nyolcadik vagy kilencedik pozíciókért való csatározás pedig már nem okozott örömöt számára. „Minél több idő telik el, annál inkább azt látom, hogy túl sokáig maradtam a Haasnál” – írja Steiner.
Jeff Dodds, a Formula E ügyvezetője odaszúrt a Formula 1-nek, elmondása szerint ők nem akarnak olyan sporttá válni, ahol már a szezon elején tudható, hogy ki lesz az adott év világbajnoka. Dodds kiemelte, hogy kilenc szezon alatt nyolc különböző bajnokuk volt, illetve szinte minden évben az utolsó versenyig kellett várni a bajnokavatással. Az F1-ben ezzel ellentétben szerinte az a kérdés, hogy hogy sikerül-e Verstappennek mind a 24 versenyt megnyernie. A Formula E-ben egyébként ma versenyt rendeztek, melyen a McLaren megszerezte első győzelmét az elektromos kategóriában.
Végezetül Alex Wurz az új szaúdi versenypálya, a Qiddiya tervezéséről beszélt, elmondása szerint egészen formabontó lesz az új, F1-es verseny rendezésére is alkalmas komplexum: „A határokat feszegetjük, olyan megoldásokat alkalmazunk, amelyek korábban még nem léteztek. Nagyszerű érzés, hogy részese lehetek ennek a projektnek, mely során 25 évnyi versenyzői tapasztalatomat is kamatoztatni tudom.”