Fernando Alonsóval szeretne elindulni a Le Mans-i 24 óráson Max Verstappen – erről az éves Honda Napon beszélt a háromszoros F1-es világbajnok.
Ahogy az elmúlt években, úgy idén is elkészítettük szerkesztőségünk két évösszefoglaló kiadványát
Az F1-es szezon minden lépését bemutató és összegző könyvünk, a Száguldás és Cirkusz 2023 előszavát Carlos Sainz, köszöntőjét pedig Franz Tost jegyzi, de megtalálható benne a 2023-as szezon teljes összefoglalója, a szakma által összeállított toplista és az év legfontosabb sztorijai is: tökéletes ajándék karácsonyra egy igazi F1-rajongó számára. Kötetünk ezen a linken megrendelhető a Formula webshopjából!
Bár szóltak hírek a Haasszal való partnerségről, az olasz márka nem akart még egy olyan együttműködést, mint a Sauberrel. Helyette a WEC lehet a cél az Alfa Romeo számára.
Volt egy időszaka a 2023-as F1-es szezonnak, amikor Carlos Sainz jobbnak tűnt a Ferrarin belül, mint Charles Leclerc, de az év végére fordult a kocka.
További fontos hír a Scuderia háza tájáról, hogy 2029-ig kötelezné el magát a Ferrarihoz, és hatalmas összeget keresne a monacói: olasz lapértesülés szerint közel áll egy gigantikus hosszabbításhoz Charles Leclerc.
Eközben csapattársa nincs megelégedve az olaszok által elé rakott számokkal. A Ferrarival idén is futamot nyerő Carlos Sainz többéves kontraktust akar az olaszoktól.
A hétszeres F1-es világbajnok Lewis Hamilton úgy érzi, az örökségének is jobbat tesz, ha a Mercedesszel együtt fejlődve győzik le a jelenleg domináló energiaitalosokat, mintha bevágtatna a Red Bullhoz, és velük nyerne.
Őszintén beszélt az idei küszködéséről a Red Bull mexikói F1-es pilótája, aki szerint Katar után sikerült megfordítaniuk a szezonja menetét.
Csak 2026-ban reagál a kiskapukra az FIA: Az FIA formulaautós részlegének igazgatója elismerte: nehezebbé vált az autók követése az F1-ben, de így sem várhatók változások a következő két szezonban.
Az Aston Martin csodásan kezdte a 2023-as szezont, azonban év végén csak az ötödik helyet tudták megszerezni. Alonso felhívta a csapat figyelmét, hogy most nehéz idők közelednek.
Az elmúlt hét F1-es híradója, a Pitwall a Formula.hu YouTube-csatornáján: Hamilton, Leclerc, teszt, Sargeant, Bottass és Marquez is a témák között.
Max Verstappen is részt vett Motegiben az úgynevezett Honda Thanks Dayen, vagyis a "Köszönet Napon", ahol összegyűlnek a legnagyobb sztárok, akik a Honda kötelékében versenyeztek, hogy év végén egy hatalmas motorsport-show-val köszönjék meg a japán közönség támogatását. A Red Bull háromszoros világbajnoka mellett jelen volt Marc Marquez is, akinek ez volt egyik utolsó hondás kötelezettsége, mielőtt a Gresini Ducati szerelését ölti magára 2024-től.
Alighanem Marc Marquez óta a legnagyobb hírveréssel megérkező újonc a MotoGP-ben jövőre debütáló Pedro Acosta, akinek az eredményei fel is jogosítják erre, hiszen a honfitárs óta ő az első, aki a legkisebb és a középső géposztályban is világbajnokságot nyert – előbbiben ráadásul rögtön első idényében! –, mielőtt megérkezik a királykategóriába.
Felejthető idényt produkált az Alfa Romeo 2023-ban a Formula-1-ben: vezérpilótájuk, Valtteri Bottas szerint is „sajnos” a szezonnyitón mutatott teljesítmény jelentette a csúcsot, és az egyetlen pozitívum, hogy nem zártak utolsóként a konstruktőri világbajnoki értékelésben. A jövőre az Alfa Romeo kiszállása után vélhetően a Sauber nevet visszakapó istálló 2024-es autója kapcsán viszont igencsak izgatottan nyilatkozott a rutinos finn.