Formula hírek
Ezek a Red Bull Powertrains jövőbeli tervei
Christian Horner elárult néhány részletet arról, mit tartogat a jövő a Red Bull Powertrains számára, akik a Ford támogatásával fogják fejleszteni motorjaikat 2026-tól.
részletekMotoGP: Az 1000 nagydíj és ami mögötte van
Történelmi mérföldkőhöz érkezik a hétvégén a gyorsaságimotoros-vb az 1000. nagydíjával: összeszedtük a legfontosabb statisztikákat – és azt is, hogy egyáltalán pontosan mit is takar ez a szám.
részletekMi a Red Bull csoda DRS-ének titka?
Több alkatrész tökéletes összhangja szükséges ahhoz, hogy ilyen brutális tempót érjen el az RB19 kinyitott hátsó szárnnyal: a többiek számára ezt pokoli nehéz lemásolni.
részletekF1Stat: Schumacher, Lauda és Vettel nyomában
Fernando Alonso és Max Verstappen is különleges dolgokat ért el Miamiben, ami a számokat illeti, Kevin Magnussen pedig maga és csapata legjobb (vasárnapi) rajthelyét szerezte meg az időmérőn.
részletekMiért váltak újra nehezebbé az előzések?
Hiába célozták a könnyebb követhetőséget az új autókkal, a jelenlegi szabályok második évére újfent nehezebbé váltak az előzések – a pilóták szerint több tényezőnek köszönhető mindez.
részletekF1Stat: Baku királyai és Alonso bombaformája
Alonso több mint 15 éve nem kezdte ilyen erősen a szezont, Perez és Leclerc is kiemelkedő Bakuban, a Williams nagyot villantott – ezek voltak az Azerbajdzsáni Nagydíj legérdekesebb statisztikái.
részletekA KTM kincse, megölik a GP-t a büntetések?
Címvédőhöz méltó versenyzés Bagnaiától, parádézó KTM-ek, totális mélyponton lévő Yamaha, ártalmas büntetések: a MotoGP Spanyol Nagydíjának tanulságai.
részletekHol volt gyorsabb a Ferrari a Red Bullnál?
Motorerő ide vagy oda, nem az egyenesekben verte meg Max Verstappent Charles Leclerc: biztató dolgokat találhatunk a Scuderia számára a monacói pénteki pole-körében.
részletekMilyen fejlesztéseket hoztak a csapatok?
Baku-specifikus hátsó szárnyak viszik a prímet a legtöbb F1-es istállónál, de az Alpine, a McLaren és az AlphaTauri jelentősebb csomaggal rukkolt elő a szezon negyedik állomásán.
részletekBaku vagy Imola – melyik csapat hol fejleszt?
A legtöbb istálló az év negyedik vagy hatodik fordulójára időzíti első jelentős 2023-as újítását. Végigvettük, milyen fejlesztési tervvel készülnek a mezőny tagjai a következő időszakra.
részletekEzért ijesztő eddig a Red Bull teljesítménye
Láttunk három pályát különböző erősségekkel, gyengeségekkel, igényekkel, mindenki más korlátai jól látszottak. Az RB19 viszont mindenhez alkalmazkodott az eddigiek során.
részletekMiért érdemes nézni a WEC csúcskategóriáját?
A Toyota most is simán nyer, akkor miért ilyen érdekes a WEC és miért lehet jó a Le Mans-i 24 órás? Mert lesben áll a Ferrari, közelít a Cadillac és a Porsche, valamint fejlődik a Peugeot.
részletek