Készen állna elfogadni a Red Bull Racing által jelentett kihívást, ha lehetősége adódna rá – jelentette ki Isack Hadjar, aki az F1-es Bahreini Nagydíj médianapján megjegyezte: már csak azért is beülne a nagycsapathoz, hogy megtudja, a többiek miért küszködnek Max Verstappen oldalán.
Mindössze két versenynek kellett eltelnie, hogy a Red Bull házán belül máris pilótacserére kerüljön sor, köszönhetően Liam Lawson pocsék idénykezdetének. Bár a helyére kerülő Yuki Tsunoda biztatóbban kezdett múlt hétvégén Japánban, végül ő is egy Q2-es kiesést és egy top 10-en kívüli célba éréssel zárt.
Noha Helmut Marko kijelentette, hogy a szezont már biztosan Tsunoda fejezi be a Red Bullnál, a sorban a következő bevethető pilóta a Racing Bullsnál idén debütáló Isack Hadjar lenne. Az ifjú francia pedig nem is riadna vissza a kihívástól:
„Természetesen: az a Red Bull, a nagycsapat” – felelte még Suzukában arra a kérdésre, hogy menne-e, ha hívnák. „Óriási kihívás, nem is igazán tervezek ezzel jelenleg, csak próbálom a legjobbat nyújtani azzal, amim van. De ha hívnak, természetesen azt mondanám, hogy készen állok – akkor is, ha valójában nem.”
A Bahreini Nagydíj csütörtöki sajtónapján aztán a Formula.hu jelenlétében azt is kifejtette Hadjar, hogy épp a Verstappen mellett szenvedő kollégák okán lenne kíváncsi, miért is annyira nehéz boldogulni az energiaitalosok első számú gárdájánál:
„Úgy fest, nagyon nehéz Max mellett versenyezni. De emiatt még inkább oda akarok menni, hogy kiderítsem, miért, hogy folyik ott. Továbbra is ez a fő cél” – jelentette ki Hadjar.
Mi a cél a Racing Bullsszal?
Ami amúgy Hadjar eddigi 2025-ös produkcióját illeti, az Ausztrál Nagydíj felvezető körében történt autótörést leszámítva roppant erős eddig az újonc, Japánban konkrétan ő volt a középmezőny legjobbja a nyolcadik helyen. A célja pedig pontosan az a Racing Bulls színeiben, hogy ha pontszerzésre alkalmas az autó, akkor azt ki is hozza belőle:
„Ahogy azt a szezon előtt is elmondtam, a célom az, hogy ha az autó képes nyolcadik-kilencedik helyen végezni, akkor maximalizálni akarom ezt. Nem pedig a top 10-en kívül zárni. Ha az autó megérdemli a top 10-es helyezést, akkor ott kell lennem.”