Amíg a McLarennél úgy döntöttek, hogy ők nem foglalkoznak az utánpótlás nevelésével, mert nincs hely hova kinevelni a fiatalokat a Formula-1-be, addig a Ferrari programja éppen most kezd beérni - Charles Leclerc már a Scuderia "sztárja", Antonio Giovinazzi az Alfa Romeónál tanulhat évek óta, 2021-ben pedig Mick Schumacher is megérkezik a királykategóriába. Az utánpótlás versenyeztetésével viszont az olaszok szerint is nélkülözhetetlen, hogy felépítsék a "partneristállók" hálózatát.
"Szerintem amikor a Formula-2-ből fellép valaki a Formula-1-be, akkor az első évben nem ülhet be csak úgy a vörös autóba" - idézi Mattia Binotto csapatfőnök szavait a GPFans azzal kapcsolatban, hogy a Ferrari tehetségeinek is kell egy átmeneti csapat, mielőtt lehetőséghez juthatnak a Scuderiánál.
"Ez túl nagy felelősség lenne nekik túl kevés tapasztalattal, így megkönnyebbülést jelent a tudat, hogy vannak partnercsapataink, akikre számíthatunk a pilótáink fejlődése szempontjából. Ez fontos dolog. Mick Schumacher így a Haas egyik pilótája lesz 2021-ben, ez pedig egy jó lehetőség arra, hogy mi megmutassuk az együttműküdésünk erejét. A programunk nemcsak arra való, hogy pilótákat neveljen az F1-re, hanem arra is, hogy a Ferrari számára neveljen pilótákat" - magyarázta.