Bár szerzett 21 pontot 2019-ben, amivel második legjobb szezonját teljesítette újoncéve után, és mondhatni, tisztesen helyt állt csapattársa, Sergio Perez ellen, az elsőre látszott, hogy ha az időmérőkön jobb teljesítményre lett volna képesebb, a csapaton belüli 21-52 Perezzel szemben lehetett volna akár szorosabb is. Stroll időmérős teljesítménye annyira gyenge volt, hogy 14 Q1-es kiesésénél csak a két Williams-pilóta produkált rosszabbat.
A fiatal kanadai tudja, ezen javítania kell annak érdekében, hogy ne bravúros versenyzéssel vagy káoszfutamokkal tudjon csak pontot szerezni a rossz rajthelyek miatt. „A szezon első felében trükkösek voltak az időmérők, ez aztán a második felére javult némileg. A versenyeken sokszor voltunk pechesek, emiatt nem szereztünk annyi pontot, amennyit talán tudtunk volna” - idézi Strollt a RaceFans portál.
Érthető módon most a stabilitás, na meg persze a több pont a cél. „Ott kell lenni minimum a 11-12. hely környékén, a sűrűjében, ez nagyon fontos. Az nagy előny lesz, hogy ismerem már a közeget, és a második évemet kezdhetem meg ebben az ismerős környezetben. Az biztos, hogy ha újra tudnám csinálni 2019 hétvégéit, nagyjából mindegyiket máshogy csinálnám, kihozva az autóból sokkal többet. Trükkös dolog ez, de biztos vagyok benne, hogy a tapasztalat segít ebben.”
Lance Stroll legjobb eredménye egy negyedik hely volt a kaotikus német futamról, ezen kívül négyszer zárt kilencedikként, egyszer pedig tizedikként.