A brit lap szerint az még egyelőre nem világos, hogy a Ferrari autóit milyen mértékben festik át. Egy, az új arculatról szóló, kiszivárgott videóból viszont az derül ki, hogy az SF71-H olyan kiemelt részei kaphatnak új színeket és logókat, mint a motorborítás, az oldaldobozok és a hátsó szárny.
A Ferrari az év elején 2021-ig hosszabbította meg együttműködését a Philip Morrisszal, a cigarettagyártó most még inkább kihasználná a Formula–1-es autók nyújtotta felületeket arra, hogy az általa kifejleszetett és a dohány alapú cigarettától elszakadó, füstmentes technológiáját reklámozza.
Annak ellenére, hogy a PMI már régóta a Ferrari kiemelt együttműködő partnere, eddig csak visszafogottan volt jelen a Ferrari versenygépein. Az új festés pedig továbbra sem a cigarettamárka termékeit fogja reklámozni, hanem a vállalat üzleti tevékenységeiben, így főként a tudomány, technológia és innováció területein eszközölt változtatásokra kívánja felhívni a figyelmet.