Jobbkor nem is jöhetne a négy hetes szünet a Red Bull pilótái számára, ugyanis Daniel Ricciardo és Max Verstappen is műszaki hibákkal tűzdelt versenyhétvégéken van túl, vesszőfutásuk pedig a most hétvégi Magyar Nagydíjon csúcsosodott ki. Verstappen futama mindössze öt kör után, ismételten motorhiba miatt ért véget, amiről a holland egy meglehetősen ízesen megfogalmazott rádióüzenetben fejtette ki véleményét. A húsz éves fenegyerek hevessége később, az autóból kiszállva sem enyhült, így az újságírók előtt tovább cifrázta a helyzetet. „Nagyon mérges voltam a rádióban, de az üzenet jó részét biztosan kicenzúrázták, amit sajnálok. Jobb lett volna, ha sípolás nélkül megy ki adásba” – reagált kendőzetlenül.
Hevesség ide vagy oda, a tabella hatodik helyén álló pilóta érthetően dühös, ugyanis csapata Renault-tól eredeztethető tortúrája már a 2017-es szezon elejétől tart. „Ennek nem így kellene működnie. Csapatként milliókat fizetünk egy (reményeink szerint) jól teljesítő motorért, ami ehhez képest folyamatosan elromlik, ráadásul mi vagyunk a leglassabbak is. Nehéz ezt lenyelnünk” – magyarázta.
A Red Bull pénteki teljesítménye és Daniel Ricciardo versenyben mutatott tempója alapján Verstappen akár még a dobogót is célba vehette volna a Hungaroringen, bár ezt ő maga kérdésesnek tartja. „Utólag ezt nehéz megmondani, de az autót jónak éreztem. Ha előttünk semmi nem történt volna, akkor egy könnyű ötödik hely lett volna az enyém. Ismét értékes pontokat dobtunk el.”
Ha Verstappen autójában ismét MGU-K-t kell cserélni, az a Belga Nagydíjon büntetést jelentene számára, de a hollandot ez jelen pillanatban egy picit sem izgatja. „Meglátjuk, hogy Spában lesz-e büntetés vagy sem. Most ez nem igazán érdekel” - zárta egykedvűen.