Az 1970-es évek közepén tűnt fel a Belgiumban született Neve. Sokan az akkori nagy belga sztár, Jacky Ickx méltó utódjának tartották. Jim Russell iskolájában tanulta a versenyzést fiatal korában Nagy-Britanniában, komoly tehetségnek tartották. 1970 és 1973 között mindössze tizenkétszer rajtja volt a Forma Ford 1600-as bajnokságban, majd egy évre rá a Bernie Ecclestone egyik jobb kezének számító Peter Macintosh segítségével egy gyári Lola ülését kapta meg.
1975-ben fellépett a brit F3-as bajnokságba. Egy évvel később bekerült a Formula 1-be is, de nem sok esélye volt a gyengécske RAM autójával. Brads Hatch-ben, Silverstone-ban és Zolderben állhatott rajthoz, valamint a sérült Chris Amont ő helyettesítette az Ensign volánjánál a Francia Nagydíjon.
Mostanában inkább onnan emlékeznek a belga versenyzőre, hogy ő volt Frank Williams és egyben a Williams csapat (akkoriban Williams Grand Prix Engineering néven futott az istálló) első pilótája. Ez 1977-ben következett be. Nem maradt azonban sokáig az F1-ben, inkább a Formula 2-be nyergelt át, ahol sok, később sikeres F1-es pilótával versenyzett együtt, mint például Rene Arnoux, Didier Pironi, Keke Rosberg, Eddie Cheever, Riccardo Patrese, vagy éppen Bruno Giacomelli. Legjobb F1-es eredménye egy hetedik hely volt. 1984-ig még alkalmanként F2-es és sportautó versenyeken indult, majd végképp szögre akasztotta a sisakját.
Jóval hosszabb és sikeresebb karriert is befuthatott volna Neve, de igazán nem sikerült letennie névjegyét az F1-ben.