DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 10. vasárnap
F1

Még meg sem jöttek az F1-be, máris dühösek a Heinekennél

Egy hete szivárgott ki az információ, miszerint a holland sörmárka júniustól a Formula-1 egyik globális szponzorává válik. A cég szerint azonban ezt még nem kellett volna világgá kürtölni...

Az Autosport már néhány hónappal ezelőtt sejtette, hogy komoly F1-es szerepvállalásra készül a Heineken, majd az előző héten rajtuk kívül egy holland lap, a De Telegraaf is tényként számolt be arról, hogy a Kanadai Nagydíjtól kezdve már a versenypályákon elhelyezett hirdetőtáblákon lesz olvasható a vállalat neve, akik emellett egy csapattal is szeretnének szponzori együttműködésre lépni.

EasyCapture2_1



A hivatalos bejelentés azonban még nem érkezett meg, és a Heineken vezetősége felháborítónak is tartja, hogy ilyen módon tudódott ki a nagy hír. Elégedetlenségükről értesítették Bernie Ecclestone-t, aki a Guardiannak nyilatkozott az ügyről.

„A jelek szerint kiszivárgott az információ egy holland weboldalra. A Heineken azt mondta nekem, hogy szomorúak a történtek miatt, és hogy nagyon dühösek” - mondta a FOM elnöke.

Feltűnő volt, hogy az Autosport honlapjáról is eltűnt a bejelentésről szóló hír néhány órával a megjelenést követően, minden bizonnyal a Heineken közbenjárására. A népszerű sörmárka képviselői azonban az egyértelmű jelek ellenére sem akarják még megerősíteni, hogy mintegy három hét múlva már az F1-es cirkusz fontos és állandó tagjává válnak.

 „Folyamatosan elemezzük a potenciális szponzori lehetőségeinket, ebbe pedig az F1 és más sportesemények is beletartoznak. Nem fogunk spekulálni arról, hogy mi történhet a jövőben, hiszen ez kereskedelmileg egy érzékeny témakör” - mondta a cég egy szóvivője. 

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: