A francia alakulat versenyzői messze nem ilyen hétvégét képzeltek el Kínában. Míg a dán pilótát a 17. helyen intették le a versenyen, csapattársa, Jolyon Palmer az utolsó pozícióban látta meg a kockászászlót. Az istálló csapatfőnöke elárulta a versenyzői teljesítményének okát.
A francia szakember így értékelte a Renault és Magnussen versenyét: „Ez egy kemény verseny volt a csapat számára, mert sokat szenvedtünk a gumikopás miatt. Kevin alapvetően hátrányból indult, mivel nagyon keveset ment száraz pályán. Kevés ideje volt finomítani a beállításán is, így nehézkessé vált számára a gumik kezelése a versenyen.”
Vasseur a másik pilótája gondjairól és stratégiájáról is beszélt: „Jolyon lágy gumikkal rajtolt, és azt választottuk, hogy ne jöjjön ki a bokszba a safety car-os időszak alatt. Sajnos nehézségei akadtak a gumik felmelegítésével, ami ezután több pozíciójába került, így átálltunk négy kiállásos taktikára. Ezzel pedig a bokszban ment el sok idő.”
A francia csapatfőnök előretekintve ezt mondta: „Meg fogjuk vizsgálni, miért esett annyit a gumik hőmérséklete és teljesítménye a biztonsági autós periódus alatt. Most a következő versenyre kell koncentrálnunk, folytatjuk a tanulást, a kemény munkát és a fejlődést.”