Nagy lépést tett a Formula-1 népszerűségének növelése és a rajongók meg-, illetve visszahódítása felé azzal, hogy létrehozta a Promóciós Munkacsoportot, mely első ülését a múlt héten tartotta Abu Dhabiban. A csapatok képviselői azzal a kérdéssel foglalkoztak, hogyan lehetne népszerűbbé tenni a sportágat, melynek nézettsége nagy csökkenést mutat az elmúlt időben.
A munkacsoport ülését elnöklő Claire Williams az Autosportnak így nyilatkozott: „Megvizsgáljuk majd a promóciós lehetőségeket az F1 körül, hogy ezzel biztosítsuk azt, hogy fenntarthatóak maradunk a jövőben” – mondta Williams a PWG-ről, melynek több konkrét ötlete is van.
Ezek közé tartozik a paddock megnyitása csütörtökön, a bokszutca-látogatás színesítése, valamint versenyzők és a rajongók közti interakciók gyakoribbá tétele. Emellett a közösségi médiát is ki akarják használni a szurkolók meghódítására, annak ellenére, hogy Bernie Ecclestone-t ez a kérdés a legkevésbé sem érdekli saját elmondása szerint.
Azokat a javaslatokat, melyek elnyerik a csapatok támogatását, továbbítják a Stratégiai Csoport felé, abban bízva, hogy némelyik változtatást már a 2015-ös idény első versenyétől bevezethetik. Maga Ecclestone is beleegyezett abba, hogy a munkacsoport megpróbáljon javítani a szurkolói élményen, s a fiatal rajongókról szóló botrányos nyilatkozatát is felülbírálta kissé: „Szeretnénk vonzóak lenni a tizenéves közönség számára” – idézi Ecclestone-t az Autosport. „Azt szeretnénk, hogy úgy nőjenek fel, hogy követik az F1-et.”