Mindkét márka nemzetközileg elismert és nagy múltra tekint vissza, így ennek a kollaborációnak globális visszhangja van. A BMW szinte az alapját képezi a motorsportok világának, mondhatni, hogy az autóversenyek DNS-ének része. Ez a terület egy igazán izgalmas és szenvedélyes világ tele adrenalinnal és akcióval. A sikeresség hátterében a közel 90 éve működő BMW M Motorsport otthonában keményen dolgozó mérnökök állnak, akik a mai napon is azon dolgoznak, hogy ez a sikertörténet tovább folytatódjon.
Ehhez kapcsolódik ez az új kollaboráció az Edox-szal, az órák és a sportok összekapcsolójával. A svájci márka jelmondata „A company shaped over time. A company shaping time.”, magyarra fordítva annyit tesz: Az idő által formált vállalat. A vállalat, mely az időt formálja. Ez a mondat betekintést enged a márka egyik legfontosabb alappillére mögé. Az órák összekapcsolása a sportversenyekkel az egyik nagy célja az Edox-nak, a korábbi években már olyan bajnokságokon vett részt hivatalos időmérőként, mint a FIA World Rally Championship (WRC), a Dakar Rally, a FIA World Rally Cross Championship és a Formula 1.
A „Víz bajnokaként” emlegetett Edox büszke azokra a sikerekre, amit elért az egyedülálló vízállóságával, ugyanakkor fontosnak tarja megerősíteni jelenlétét nem csak a vízisportok, hanem a motorsportok területén is – ahol egyébként már több, mint 10 éve jelen van. A legtöbb modellje hihetetlen népszerűségre tett szert nemzetközileg. Legismertebb kollekciói a SkyDiver, a Delfin és a nemrég bemutatott Neptunian. Az autósportok területén pedig már régebb óta mozog otthonosan a Chronorally kollekciójával, melyet már rendelni is lehet az It’s Time Shop webshopján.
Az órákról érdeklődni pedig az alábbi elérhetőségen lehet:
NEXT-TIME KFT.
Budapest, 1089 Gaál Mózes u. 5,
+36 1 468 2295
info@next-time.hu