DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 24. vasárnap
Egyéb

Rajongók tervezték rajongóknak: Ford Puma ST Gold Edition

Mindenki megtette tétjeit. Az emberközpontú dizájnnal kapcsolatos, innovatív kísérlet eredményeképpen a Ford pénteken bemutatta az új Puma ST Gold Edition győztes specifikációját, és az autó már idén – korlátozott darabszámban – megjelenik a márkakereskedésekben.

A Ford-rajongók közel 275.000 voksot küldtek be az autógyártó Twitter- és Instagram-oldalain keresztül egy tíznapos szavazássorozat keretében, eldöntve az egyes elemek (például a karosszéria, a dekorációs matricák és a féknyergek) színét, valamint kiválasztva az autó nevét.



Így született meg a legelső Ford Performance modell végleges dizájnja, méghozzá a következő szavazati arányok alapján:

Eldöntendő kérdés Nyertes változat Elvetett változat
Külső fényezés Fekete – 56 százalék Szürke
Féknyergek Vörös – 74 százalék Fekete
Üléskárpit varrása Szürke – 87 százalék Fekete
Külső matricázás Csíkok – 74 százalék Sávok
Külső emblémák ST emblémák – 79 százalék Emblémák nélkül
Küszöbborítás Puma – 53 százalék Ford Performance
Megkülönböztető jelzés ST – 55 százalék Puma
Név Puma ST Gold Edition – 59 százalék Puma ST 24K Edition

A különböző európai piacokról gyűjtött szavazatok eredményét hozzáadták a Ford Európa központi csatornáin át beérkezett voksokhoz, és az összesítés nyomán alakult ki a végeredmény.

“Hogy hűséges izomautó-rajongóink számára valami igazán emlékezeteset alkothassunk, úgy döntöttünk, hogy velük együtt, közösen készítjük el a Puma ST Gold Edition változatot. A szavazatok száma jól érzékelteti, milyen lelkesek a vásárlóink – és hogy milyen kiváló az ízlésük,” vélekedett Amko Leenarts, a Ford Európa formatervezési igazgatója. “A részletek mindig rengeteget számítanak, és a vásárlóink most egy igazán vonzó terméket állítottak össze!”

A Puma ST Gold Edition változat 200 lóerős, 1,5 literes EcoBoost motorja 6,7 másodperc alatt gyorsít 100 km/órás tempóra1. Az autóban a legmodernebb Sports Technologies megoldások működnek, többek közt választható Sport, Versenypálya és Ecoüzemmód2, a szegmensben egyedüliként kínált részlegesen önzáró differenciálmű, szabadalmaztatott erővektor szabályozású rugók, és persze a kivételes kanyarképességeket biztosító egyedi futómű- és kormánymű-beállítások. Az első vásárlók az év vége felé kapják meg autójukat.

A Ford és esport-csapata, a Team Fordzilla tavaly hasonló módszerrel, a gamer-közösség bevonásával készítették el a Team Fordzilla P1 tanulmányautót

 

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: