A Toyota különleges sorozattal bővíti a GR Supra kínálatát: megérkezett a Jarama Racetrack Edition. Egyedi formaelemek és gazdag felszereltség jellemzi a limitált szériát, a GR Supra sportkocsi alapjai pedig eleve adottak. A korábbi Supra különkiadásokhoz hasonlóan újdonságból mindössze 90 darab érkezik az európai piacokra, a kupé A90-es gyári kódjával. Az újdonság már márciusban megjelenik Európában, a bemutatók ideje az egyes piacokon eltérő. Az új speciálmodell éppen annak a legendás spanyol versenypályának a nevét viseli, ahol az új GR Supra rendkívül sikeres sajtóbemutatóját is megrendezték.
A Jarama Racetrack Edition változatot a kupé jól ismert 3.0 literes, 340 lóerős turbós, soros hathengeres motorja hajtja, és speciális “GR” típusjele mindent elárul a modell Toyota Gazoo Racinggel való szoros kapcsolatáról, hiszen ők is részt vettek a fejlesztésében. A különsorozat legfeltűnőbb külső jegye a Horizontkék fényezés és a matt fekete, 19 colos kovácsolt könnyűfém keréktárcsák kontrasztja; ezt a hatást tovább erősítik a látványos, vörös féknyergek.
Az autó különlegességét bizonyító plakett a műszerfal szénszálas betétjén ül, és a gyártási sorszámon kívül a Toyota GR Supra logója és a Jarama versenypálya körvonala is látható rajta. Az utastér kárpitozása kék varrású fekete alcantara, az ülések elektromos állításúak, memóriásak és fűthetők is. A menetteljesítmények és az egyéb műszaki, teljesítménybeli jellemzők – a finoman hangolt és kiegyensúlyozott futóművel együtt – azonosak a GR Supra alapmodelléivel, a széles nyomtávok és a rövid tengelytáv aránya éppen ideális. Az alacsony súlypont, a könnyű és merev karosszéria és az alacsony légellenállású külső is az agilitást és a stabilitást szolgálja.
Az autó jellemzőit olyan kiegészítők hangolják tökéletessé, mint a változó csillapítású adaptív felfüggesztés (NORMAL és SPORT beállítással), az aktív differenciálmű, a sportos áttételezésű kormánymű és a négydugattyús könnyűfém féknyergekkel felszerelt 348 mm átmérőjű, nagy teljesítményű, hűtött első Brembo féktárcsák. A motor rövid reakcióidejű, nyolcfokozatú sport automata sebességváltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket, a rajtautomatika használatával az állórajtos, 100 km/órás gyorsulás szintideje mindössze 4,3 másodperc. A vezetési élményt fokozza az az 500 Nm forgatónyomaték, ami már 1.600/perctől egészen 4.500/percig a vezető rendelkezésére áll.
A Jarama Racetrack Edition felszereltsége is gazdag: része a 3D térképes navigációs rendszer, a teljes okostelefon integráció (Apple CarPlay és Android Auto), a Supra Connect nevű konnektivitási szolgáltatás és a tíz hangszórós audiorendszer is. A multimédia funkciói a 8,8 col átmérőjű középkonzoli TFT érintőképernyőről vezérelhetők, és bizonyos szolgáltatások hangutasítással is működnek. A Supra Safety + csomag az aktív biztonsági felszerelések egész sorát kínálja: ütközést megelőző biztonsági rendszer gyalogos-, és nappali kerékpáros-felismeréssel, jelzőtábla-felismerő, sávelhagyásra figyelmeztető rendszer kormányzási asszisztenssel, adaptív intelligens sebességtartó automata stop-and-go funkcióval, valamint adaptív világítás- és távfény-szabályozás. Ez utóbbi az autó előtti terület megvilágítási képét minden helyzetben a kormányelfordítás szögéhez igazítja.