Az ID. A BUGGY, a Volkswagen márka a moduláris elektromos hajtás mátrix (MEB) új oldalát mutatja be. A teljesen elektromos koncepcióautó purista kialakítása a hatvanas és hetvenes évek népszerű amerikai dűne-buggy-jának modern értelmezése. Abban az időben a Beetle alváz szolgált alapul. Ma az MEB hasonló rugalmasságot mutat, és a Volkswagen az ID.Buggy-val ismét megmutatja a platformban megtestesülő potenciált. Dr. Frank Welsch, a Volkswagen Személyautók márka igazgatótanácsának tagja, aki a műszaki fejlesztésért felelős, azt mondja: „Az MEB műszaki alapelve meggyőző. A méret, az akkumulátor és a meghajtás méretezhető. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy a különböző szegmensek különböző modelljein eltérő módon konfigurálhassuk őket, és így teljesítsük ügyfeleink egyedi kívánságait. Ennek az ID. BUGGY a lenyűgöző bizonyítéka.
Kényelmesebb, digitálisabb és technológiailag kifinomultabb - a Passat 8. generációja. Új Passat, amely tartalmazza a legújabb márka-innovációkat. Egy példa erre a Travel Assist szolgáltatás, amely a Passatban tartja világpremierjét. Ez lesz az első olyan Volkswagen, amely ezzel a segédrendszerrel majdnem minden sebességgel (akár 210 km / h-ig) utazhat - részben automatizálva. A Passat másik új jellemzője a kapacitív kormánykerék. Ez észleli a vezető érintését, interaktív interfészt biztosítva az olyan rendszerekhez, mint a Travel Assist. A 30 milliomodik Passat tavasszal gördül le a szerelősorról. Ez teszi a legsikeresebb középkategóriás modellé világszerte.
A Volkswagen T-Roc R-rel a wolfsburgi autógyártó egy új, sportos csúcsmodellt mutat be Genfben a sikeres crossover termékcsaládjához. A Volkswagen R által kifejlesztett erőteljes jármű néhány lenyűgöző teljesítményadattal büszkélkedhet: a 4-hengeres TSI motor 2,0 literes és a bevált Volkswagen TSI technológiával 221 kW / 300 LE teljesítmény mellett 400 Nm nyomatékkal rendelkezik. A Volkswagen T-Roc R álló helyzetből 4,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, míg a végsebességét 250 km / h-ra korlátozták.
A Volkswagen még egy világpremiert ünnepel a Touareg V8 TDI-vel. A 310 kW / 421 LE-TDI 900 Nm maximális nyomatékkal rendelkezik, és ezzel a legerősebb dízel SUV a német autógyártók termékei közül. A V6-os modellekhez hasonlóan az új V8 verzió is megfelel az Euro 6d-TEMP kibocsátási szabvány követelményeinek. A légrugózás a szériafelszereltség része, amely durva terepen tökéletes kényelmet és aerodinamikus vezetést biztosít.
1) Koncepcióautó.
2)A gépkocsi értékesítése még nem kezdődött el.
3)A gépkocsi jelenleg szériaközeli tanulmány.